Alla inlägg under november 2022

Av tjejgrejer - 13 november 2022 06:31

Igår lade jag mig rätt tidigt. L såg på Formel 1 på hög volym. Somnade snabbt ändå. Jag sov i ett sträck i 6 timmar. Känner mig utvilad nu och har energi. Svart ute. Idag ska jag ta en längre prommenad men det måste bli ljust först. 

Av tjejgrejer - 11 november 2022 19:53

Imorse var jag så trött på att må dåligt. Gjorde en kort lista på tre punkter som jag hoppade skulle hjälpa mig. 


1. Försöka sluta tänka på de problem som jag ändå inte kan lösa. Jag ängar stor del av dagen åt dåliga tankar. Ska försöka ändra det mönstet. 


2. Jag skrattar för lite. Har märkt att jag kopplar av när jag till slut skrattar. Lite roliga kattvidor och pinterest fixar det där. 


3. Äta mer värktabletter! Låter ju kokko men jag äter väldit lite värktabletter. Vill helst inte stoppa i mig något giftigt. Går ofta flera timmar med värk innan jag tar en tablett. Det är onödigt. 

Av tjejgrejer - 11 november 2022 19:45

För ett tag sedan satt L och jag och tittade på tv. Då dör Paow upp i rutan. Det är en känd bloggare som numera finns på Onlyfans. För ovanlighetens skull var hon nu påklädd. Paow är väldigt plastig. Det finns inte mycket på hennes kropp som inte oprerat. Hennes stora silicontuttar spände under kavajen. Läpparna plutade i hennes sminkade ansikte. Märkte att L stirrade på henne. Ok, hon ser rätt snygg ut men ändå! Efter ett tag sade han "Hon hade utseendet för sig!"" Suck! Paow var en riktigt söt tjej innan hon började med plastikoperationer. Av någon anledning ville hon se ut som en porrstjärna. Hon kanske gjorde rätt. Helt uppenbart går det hem hos män. 

Av tjejgrejer - 11 november 2022 19:40

Var hos Ica idag. De hade fyllt på hyllan med kakor. Glad i hågen tog jag ett paket med Ica egna kakor. Den hette Salty Caremel bollar. Roligt med det svengelska namnet. De var färska och jättegoda. Chokladbollar med salt crisp ovanpå.

 

Av tjejgrejer - 11 november 2022 18:32

Idag gjorde L ris och sås och värmde den jobbiga karrén. Planen var att vi skulle äta den bästa biten på köttet. Skar ut en bit. Uhu, det smakade rikigt illa! L sade att det måste varit en rikgit gammal gris de slaktat. Har faktiskt aldrig ätit en så illasmakande karré. Slängde köttet. Vi åt oss mätta på sås och ris. 

Av tjejgrejer - 11 november 2022 10:32

Var nyligen inne på fb. Det är skoj! En del personer är så ego så det blir roligt. Idag var det en rätt snygg kvinna som hade en bild på sig själv nu igen med texten "Gudinnan talar till er" En del skriver att de är unika och fantasika. Sen har vi dem som gillar sina egna inlägg. 

Av tjejgrejer - 10 november 2022 18:44

Att det var dålig mat berodde inte på L. Det var dåliga råvaror fast det märkte vi tyvärr inte förän vi började äta. L bankade ut karré och gjorde schnitzel. Han höll på länge och stekte. Till det färdiga potaitsklyftor och pulversås bea. 


När vi började äta så märkte jag direkt att köttet var segt, långa senor och klumpar. Svårtuggat och det liksom växte i munnen. Potatisen smakade också väldigt dåligt. Jag misstänker att den var gammal. Svarta fläckar på flera klyftor. Försökte dränka allt i den goda Blå band såsen men det funkade inte alls. Såg på L och erkände att maten inte var god. Han gillade inte maten heller. "Så kan det bli" sade han. Vi hade mycket kvar på våra tallrikar men vi slängde det. Det tar emot så mycket att slänga mat. Sitter i sedan man var barn. Sen drack jag starkt kaffe för att få bort smaken ur munnen. Man kan ju inte köpa fint kött jämt men karré brukar vara bra annars. 

Av tjejgrejer - 10 november 2022 11:53

L kom överrens med flyttfirman att flytten skulle kosta ca 2700 kr. Det lät ju väldigt billigt, vi var beredda på att det skulle kosta mera. Idag fick vi räkningen och blev lite förvånade när det stog 6400 kr. Det var ett kort brev till där det stog att vi skulle dra bort en summa. Vi blev lite förvirrade och L ringde dem. Jo vi skulle dra bort 1800 kr innan vi betalade. Då blev det lite bättre pris. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards