Alla inlägg under februari 2022

Av tjejgrejer - 23 februari 2022 07:05

Messade med en gammal kompis. Visade bilden som jag nog är mest nöjd med - 40-tals ladyn. Han bara....eh är det en duva? Haha, nä det är en lady! sade jag. Du är en lady skrev han sen. Gulligt! 

Av tjejgrejer - 23 februari 2022 06:50

Idag på morgonen var det några minusgrader och pudersnö. Det är mycket finare och bättre än nollväder med slask och våta skor. 

Av tjejgrejer - 21 februari 2022 09:27

Drog till Espresso House i centrum. Det var fullt med folk där men jag hittade en ledig plats ändå. Min gamla favvo kaka caramelle fanns och till det en stor latte. Drickan var bra gjord och smakade gott. Kakan var såå god, ujuj! 

 

Av tjejgrejer - 18 februari 2022 12:28

Titta på detta par. De är så glada i varanda. Vet inte om de är ihop. Iallafall trivs de så bra ihop. Hon ler äkta mot honom. Han kan t o m ta om hennes hals på skoj och hon ler ändå. 

Av tjejgrejer - 17 februari 2022 11:40

Vi var tre kompisar som festade lite och lyssnade på musik. Det blev lite öl över som min kompis tog med hem. Jag drack inget mera än en cider. Vi hade roligt. 

 

Av tjejgrejer - 16 februari 2022 10:10

Hade en dryck till godo hos Espresso House. Var nyfiken på den populära drycken caramell latte. Tog en salted caremell latte. Fick en stor mugg och den såg härlig ut. Mumsade i mig grädden. Sen upptäckte jag att drycken var söt också. Det blev för mycket sött efter ett tag. Ska inte ta denna latt igen men kul att pröva den. 

 

Det är trevlig miljö hos EH men dessa fula statyrer kan de byta ut, haha! 

   


Av tjejgrejer - 12 februari 2022 08:01

Tycker det är så roligt med insta. Men ibland händer det konstiga saker där. En tysk i min ålder började följa mig. Han hade en del trevliga inlägg så jag följde tillbaka. Han gillade några bilder och skickad ett gulligt meddelande. Jag gillade några bilder av honom. Sen exploderade det. Han gillade 38 bilder och skickade ett meddelande med hjärtan. Sen ringde han helt plötsligt! Visste inte att man kunde göra det på insta. Svarade inte, tyckte det var lite konstigt. Mannen är i min ålder och ser bra ut. Han jobbar på ett gym. Problemet är att jag inte känner honom alls än. Kunde han inte ta det lite lugnt!? 

Av tjejgrejer - 3 februari 2022 09:41

Modelltjejen jag är bekant med hade haft en ostkalender i julas. Fick smaka på två ostar. Det första var någon stark ost som faktiskt var god men framkallade hostattacker. Sen tog hon fram denna ost som var en cheddar från Tesco. Den var mildare och smakade väldigt gott. F ö är modelltjejen en generös person. Hon är 178 cm och smal. Rena ansiktsdrag med vackra ögon. Tjusigt lockigt hår. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards