Alla inlägg under augusti 2020

Av tjejgrejer - 31 augusti 2020 16:44

Vi hittade en stor och fin, mjuk hundbädd på Biltema för 529 kr. Det var bra pris för de brukar kosta mera. Väl hemma så tittade hunden på nyfiket när vi bärde ut den gamla hårda plastkorgen till den nya bädden. Sen tyckte hon att den luktade konstigt. Jag lade mig i bädden och hunden lade sig brevid mig. När jag reste mig från bädden så gick hon ur och lade sig brevid. Hoppas hon kommer att gilla bädden sen. 

 

Av tjejgrejer - 25 augusti 2020 19:21

Det var bra väder och Danmark hade släppt reglerna om besök i landet. Vi bestämde oss för att ta båten till Helsingör. 

     

Små fina gränder i byn. Gamla hus med vackra fasader. 

   

Vi gick in på en kulturgård nära hamnen. Min man tog en öl här. 

 

Ströget med alla affärer. 

 

Vi fikade på ett genuint dansk café. Rådman Davids hus. 

 

Min dotter och jag tog citronkaka och min man en äppelkaka. Till det kaffelatte. Det var jättegott! De serverar många olika smörrebröd och andra maträtter också. Mysigt café med trevlig personal. Prisvärt. 

   

I hörnet inne stod en gammal kassaapparat. 

 

Var inne hos Creme Fraiche. Tycker de har så snygga och romantiska kläder. De har en svensk sajt men betalningen funkar aldrig där. 

 

Jag köpte ett par vita, tajta jeans. Största storleken var 42 och jag köpte den. De var lite försmå. Jag väger endast 57 kg nu men ändå blir det en bilring över midjan på jeansen. 

 

Köpte också en vacker blå-blommig klänning. Den kostade 359 kr. 

 

Hos skönhetsaffären Creme går jag alltid in. Det är en stor affär som har mycket märkessmink och parfymer. De har alltid ett reahörn och jag hade svårt att välja bland allt. Tillslut så köpte jag en Biotherm citrus duschkräm och ett jättefint Diorläppglans i rött. 

 

Sen gick vi in på ett konditori och köpte snailwienerbröd och Birknäs. Snailbrödet var väldigt mäktikt att äta upp. 

   

På taxfreen på båten köpte vi mousserande vitt vin och cigg. 

 

Det var väldigt trevligt och vi gör nog en tur dit snart igen. 






Av tjejgrejer - 25 augusti 2020 17:00

Brukar vara nöjd med mina leveranser från Sellpy. Men nu gjorde de bort sig. Budade på en svart Puma tröja. Det stod i beskrivningen att den var "i gott skick utan synliga defekter" Tjena!! Den var rätt nopprig och dessutom luktade den illa! 

 

Av tjejgrejer - 24 augusti 2020 13:47

50% rabatt hos Miinto. Modellen heter Kira och är i stark rosa färg. Den kostar nu 2673 kr. 

 

Av tjejgrejer - 24 augusti 2020 13:33

Denna jacka har guldkjedor som utsmyckning. 

 

Av tjejgrejer - 23 augusti 2020 11:20

En pikéklänning som var i gott skick.

   

Av tjejgrejer - 20 augusti 2020 12:59

Spetsklänning och fin färg. 

 

Av tjejgrejer - 18 augusti 2020 11:01

Klickade hem en vit CK-topp. Deras kläder är ju så sköna att bära. 

   

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards