Alla inlägg under november 2023

Av tjejgrejer - 29 november 2023 04:28

Dagens väska - ingen, på vintern har jag allt i mina jackfickor

Dagens lunch - äter ute, alltså en varm korv hos Pressbyrån

Dagens dammråtta - överallt! Måste ta tag i det 

Dagens frulle - nonono! Ska vara smal 

Dagens parfym - Viva la Juicy 

Dagens spårvagn - 3:an såklart, går till city 

Dagens  julklapp - ligger i finfåtöljen, L fattar vad jag köpt 

Dagens sprit - whisky men inte till mig, gillar bara lukten 

Dagens tvätt - fanns ingen tid. 

Dagens nättidning - läser alla 

Av tjejgrejer - 29 november 2023 03:54

Lugnt och stilla här. Det har singlat ner små snöflingor hela natten och täckt allt med ett lager fin snö. Så vackert! Kallt som attan ute. En mugg kaffe. Glad för jag är smal om midjan igen. Bara jag låter bli godis så går det bra. Så fint, mjukt ljus från adventsljusstakarna. Idag har jag lite på min -att göra lista. Men det blir inte jobbigt. Har inte fått inbjudan till ett adventsfika som jag brukar gå på. Kom på att jag helst inte vill gå dit. Det är några släktingar som jag inte har bra kontakt med. Då är det skönare att vara hemma. 

Av tjejgrejer - 28 november 2023 19:30

Har jag just diskat en rätt stor disk. Bra att det blev gjort. Ute är det så kallt. Så det blir nog ingen kvällspromenad. Sen är det skjutningar till höger och vänster här i Norrköping. Går helst inte ut när det är mörkt. Åt rester förut. Det var inte så gott. Knaprade lite musli för att dölja smaken. Tror jag vill sova rätt tidigt ikväll. Men jag tog en tupplur på soffan förut så det kanske blir svårt att somna tidigt. 

Av tjejgrejer - 28 november 2023 14:05

Glad att jag passade på att vara ute så mycket i somras. Nu blir man så kall när man går ut. Trodde det var -2 och sen när jag kom hem sade L att det var -6 grader ute. Sen blåste det också. Blev kall om kinderna. Imorgon ska det bli -10 här. 

Av tjejgrejer - 28 november 2023 13:57

Vann dem väldigt billigt hos Tradera.

Av tjejgrejer - 27 november 2023 07:46

Äntligen har snön kommit till Norrköping.

Av tjejgrejer - 26 november 2023 17:34

......riktigt smör och fjällfil. Mums! 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards