Alla inlägg under november 2023

Av tjejgrejer - 10 november 2023 08:01

Jag satt på 2:an när jag helt plötsligt såg en stor rumpa komma emot mig. Han precis ta bort mina vantar från sätet. En kort utlänsk kvinna satte sig brevid mig. Hon åt högt några nötter. Som tur var smackade hon inte. Utan mera mums mums krasch....Hon satte upp fötterna på sätet emot. Hon såg ut som ett original. Sen ringde hennes mobil och hon hade ett kort samtal på något mellanösterspråk. Det var precis jag fick plasts brevid, hon var hmm rätt tjock. Sen kom min hållplats och jag gick av. 

Av tjejgrejer - 9 november 2023 17:30

Hittade den hos Ica för 66 kr. Hemma mumsade jag i den. Först märkte jag att det inte var så mycket grädde i. Det var flera olika smaker i den. Pekannöten smakade bäst. Den salta karamellen var menlös. Det andra smakade inte så gott heller. Ganska besviken på denna glass.

Av tjejgrejer - 9 november 2023 12:27

Inatt sov jag i två omgångar. L mådde väldigt dåligt imorse. Han ville åka någonstans, för att skingra tankarna. Två slott hade stängt idag. Jag lovade honom en tur till någon elaffär. Genast började hans ögon lysa glatt. Sen tog jag ner julpynt, regnjackan och några tröjor. Det har varit en regnperiod senaste tiden. Vi satte upp adventsljustakarna. Det blev väldigt vackert. Vi är först i kvarteret med julpynt. Jag förslog att vi skulle äta på flygresturangen men det gick förbi. Nu hinner vi inte det. En annan dag kanske. Det är alltså restaurangen på Kungsängen, Norrköpings flygplats. Den är konstant nedläggningshotad. Konstigt, för många människor åker glatt både till Grekland, Turkiet och Kanarieörarna därifrån. L har jobbat på flygplatsen som markpersonal. Det var ett roligt jobb har han sagt. Hade lite ont på sidan av magen imorse. Nu blev jag ju så ordentligt undersökt när jag var på sjukhuset så jag vet att det inte är ett allvarligt fel. 

Av tjejgrejer - 8 november 2023 19:35

När jag stog i den långa kön till vaccinionen så gick en fotograf från NT runt och tog bilder. Det var mörkt och jag stog i skuggorna så jag syntes bara lite. En mössa och en sko bara. Bilder i NT idag. 

Av tjejgrejer - 8 november 2023 05:40

Har sovit för lite och ryckigt. Det gör inte så mycket. Kollade ut genom vardagsrumsfönstret. Såg de första spårvagnarna gå förbi och en vovve på promenad. Upptäckte att jag blött igenom min tröja. Med blod från vaccineringen. Det gjorde ganska ont att ligga på armen inatt. L satte på ett plåster till. Vi lunkar omkring tyst. Efter att våningen nedanför renoverats i flera månader så har vi fått nya trevliga grannar. Det gäller att ta hänsyn. Men jag har bott i lägenhet sen jag var 5 år så jag vet hur man ska göra. Kör för fullt med dataspelet Township nu på morgonen. Har det på mina två mobiler också. Är galen i det. Ibland känns det som mitt jobb att sköta det. Fast det genererar inte några pengar tyvärr. Hittade en fin bild på pinterst. 

   

Av tjejgrejer - 7 november 2023 18:29

Min man ville att jag skulle ta vaccinsprutorna tidigt för han är så sjuk. Åkte till Mässhallarna idag och väntade lääänge ute på att komma in. Som tur var det inte blåsigt ute. Sen fick man vänta rätt länge inne också. Tillslut fick jag ta influensasprutan och RS vaccinet. En i varje arm. Sköterskan körde överraskningsmetoden på första armen, på andra var jag beredd. Jag tycker inte det gör så ont. Bra att ha det gjort nu. Hoppas jag inte får biverkningar. Det var lite roligt. I kön i var det flesta äldre. Ingen höll på med sin mobil. 

Av tjejgrejer - 7 november 2023 15:57

Hittade denna fina festjacka hos bonprix för 699 kr. Billigare än Versace som du kan hitta hos Zalando.

 

Av tjejgrejer - 7 november 2023 15:54

Hittade två nya drickor på Systemet. Glad i hågen testade vi dem. Urk, den silvriga burken smakade diskvatten som Yes citron. Den andra hade fin röd färg men var smaklös.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards