Alla inlägg den 7 november 2023

Av tjejgrejer - 7 november 2023 18:29

Min man ville att jag skulle ta vaccinsprutorna tidigt för han är så sjuk. Åkte till Mässhallarna idag och väntade lääänge ute på att komma in. Som tur var det inte blåsigt ute. Sen fick man vänta rätt länge inne också. Tillslut fick jag ta influensasprutan och RS vaccinet. En i varje arm. Sköterskan körde överraskningsmetoden på första armen, på andra var jag beredd. Jag tycker inte det gör så ont. Bra att ha det gjort nu. Hoppas jag inte får biverkningar. Det var lite roligt. I kön i var det flesta äldre. Ingen höll på med sin mobil. 

Av tjejgrejer - 7 november 2023 15:57

Hittade denna fina festjacka hos bonprix för 699 kr. Billigare än Versace som du kan hitta hos Zalando.

 

Av tjejgrejer - 7 november 2023 15:54

Hittade två nya drickor på Systemet. Glad i hågen testade vi dem. Urk, den silvriga burken smakade diskvatten som Yes citron. Den andra hade fin röd färg men var smaklös.

Av tjejgrejer - 7 november 2023 15:43

Har du vägarna förbi Norrköping så testa deras bullar. De är bäst i stan. Deras hantverk med sitt bröd är otroligt. Matbrödet är också bra. De har affärer på tre ställen i stan. 

Av tjejgrejer - 7 november 2023 12:16

Går inte till Hemköp så ofta numera fast jag gillar affären i grunden. De har tappat marknadsandelar till Ica som ligger ett kvarter ifrån. Där är det alltid folk. Hemköp lade ner delin och slarvar med utgångsdatumen. De har däremot en jättebra lunchbuffe med flera rätter som är väldigt populär. Idag var det just ingen bra mat där. Kassler har vi ätit nyligen. Pizza, njaa. Kycklingfärsbiffar, nej tack. Så det blev en grillad kyckling för 75 kr istället med deras egen potatissallad. Mumsigt. 

Av tjejgrejer - 7 november 2023 12:13

Idag har jag helt missat grannarnas hundturer. De går ju ofta på samma tider. Bara sett en lurvig boll, en spetshund i mörka olika färger. Jovisst, jag har sett en mini svart spetsvovve också. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards