Alla inlägg under september 2020

Av tjejgrejer - 29 september 2020 13:11

Jag gillar rosa och jag budade hem dessa stickade tröjor för ett tag sedan. De var i bra skick. De var sköna på och har små loggor vilket är bra till vardags. En Hilfingertröja och en Ralph Lauren. 

     

Av tjejgrejer - 29 september 2020 12:52

En bekant kom med ett bra tips om billig Thaimat från vanliga mataffärer. Det är frysta boxar med god mat. Man värmer dem i micron. På boxen är kryddstyrkan angett med tre chilifrukter. Man blir mätt på en box. De kostar bara 28 kr hos Hemköp. 

 

Av tjejgrejer - 28 september 2020 18:02

Tyckte den var väldigt fin och tyvärr tyckte flera det också. Vi budade på. Tur att jag vann den, hyfsat pris. Har inte använt den men tids nog kommer den ut i ljuset. Den är lite rödare irl. 

 

Av tjejgrejer - 28 september 2020 17:47

HR är ett av mina favoritmärken då det gäller basen. Köpte en concealer och nu har jag använt den. Tycker den är riktigt bra. Har 02 i nyans och den passar mig perfekt. Den täcker bra och smälter in i huden. Passar min feta hud. 

 

Av tjejgrejer - 28 september 2020 17:23

Till Knäppingsborg igen. Fikade. Tog ett säkert kort och åt beställde jordgubbs cheesecake. Den var väldigt god. Mitt sällskap beställde en slags chokladkaka. Hon tyckte den var hyfsat god. 

 

Sen gick vi hemåt och vid Holmentornet såg jag denna fina blomgrupp. 

 

Jo just det, på väg till city såg jag att de började montera ner den kända kaktusgruppen. Här visar jag en bild på årets motiv. Roligt och lite kocco är att den i år föreställde en skidåkare! Någon förening hade jubileum. 

   

Av tjejgrejer - 27 september 2020 13:10

Fann den på Tradera som vanligt. Den var i fint skick och äkta. Stor väska i skinn med en bred axelrem. Den här kommer att bli min vardagsväska nu i höst. 

 

Av tjejgrejer - 27 september 2020 12:58

Beställde den från Kicks för ett tag sedan. Den ska skakas innan användning. Nu har jag aldrig använt någon sådan här spray innan så jag vet inte riktigt hur de ska funka. Den luktar väldigt gott, fräscht. Jag tycker att den hjälper till att få volym i håret och ändå ser det naturligt ut. Den tynger inte ner håret. Men jag tycker inte det är någon fantastik spray. Mitt hår är ganska svårstylat. Tunt, platt och flygigt. Lyckas inte styla till det så det blir snyggt. Kanske passar denna spray någon men en annan hårkvalité. Den är väldigt dyr. Kostar 535 kr hos Kicks. Tycker inte det är värt pengarna. 

 

Av tjejgrejer - 27 september 2020 12:20

Alla i Norrköping känner till Lingonfabriken. De serverar svensk husmanskost. Det smakar väldigt gott och man får stora portioner. Det är ett populärt ställe. Visst, det är mest svenskar som går dit men t o m sjukpensionärer går dit och äter. En lunch kostar 109 kr. Man kan välja mellan fyra rätter och en vegetarisk. Kl 12.00 är det mycket folk där men stället är stort så man kan hitta ett avskilt bord. I lunchen ingår smör, bröd, sallad och dryck. Fast det är bara vatten som dryck och ingen dressing på salladen. Lite snålt tycker jag. Lunch mellan 11.00 - 14.30 På helgen är det finare mat och det kostar då 119 kr. Ganska besviken blev jag när åt där sist. De sade att det var fläskfilé. Sen när jag stoppade köttet i munnen så fattade jag att det var fläskytterfilé. Men potatisgrarängen till var väldigt god. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards