Alla inlägg under augusti 2022

Av tjejgrejer - 31 augusti 2022 17:23

Mitt i allting så ville L tura på båten till Helsingör. Det var trevligt på sundet.

Av tjejgrejer - 30 augusti 2022 18:49

Utanför vallokalen när L röstar. Hade inget annat för mig än att ta selfies. Haha!

Av tjejgrejer - 30 augusti 2022 18:39

Vi köper ofta godis. Igår var vi i en ny affär. De hade en del bra godis. Men när vi kom hem så blev vi lite överraskade. Godisarna verkade vara kopior på t ex center. Det smakade ganska konstigt. Vi har inte orkad äta upp påsen så idag åkte vi till Ica Maxi i Ängelholm. Vi köpte naturgodis för 99 kr (!) Det var helt färskt och smakade jättegott! Äntligen godis som man frivilligt stoppar i sig. Såå mätt nu. 

Av tjejgrejer - 28 augusti 2022 17:50

Det har ju regnat mycket senaste tiden. Vi har suttit mycket med datorerna. Sen resnat en del hemma. Idag blev kände jag mig så stel i kroppen. Gick samma prommenad som när vi hade hund. L tyckte jag kom tillbaka så snabbt. Nu, ensam, så behövde jag inte stanna vare 10:e meter för en hund som skulle lukta på något då. 

Av tjejgrejer - 27 augusti 2022 16:31

Plus 


Skämt om partiledarna, så roligt! 

Folkfest på F1 (tv) 

Rätt många soliga och varma dagar denna sommar 

Guld värt att vara tillsammans med en som kan laga mat 

Flera trevliga utflykter i sommar

Blivit sams med en gammal vän igen 

Grannnarna hälsar och vi har en trevlig innergård 

Glassmania varma dagar

Roliga fåglar, både svenska och andra

Burger KIng, yeyh!! 

Gratis wifi zoner



Minus


Att allt naturgodis är så dyrt! 

Störtregn

Skambudare 

ALS 

Skjutningar i mitt hemland börjar bli en vardag

Min kondis har blivit sämre

MAX kycklingburgare, vad hade de gjort med köttet!?

Kraftig åska på landet 

Vet inte vad jag ska rösta på i valet 


Av tjejgrejer - 27 augusti 2022 16:21

L som jobbat som kock förrut lagade maten. Idag blev det vit fisk och potatismos. Just fisken är ett tips! Det är en billig asistisk fisk som heter Pangasius. Den är jättegod och rätt billig. 

Av tjejgrejer - 26 augusti 2022 18:35

Är i Skåne nu. Idag var det 31 grader ut och stark sol. Vi sålde vår spapool till grannen. Hon blev glad. Jag höll på att bli för varm när vi flyttade poolen till henne. På förmiddagen körde vi en del grejor till tippen och köpte godis hos Ica. Nu har det blivit lite svalare, så skönt. Här är en bild på en konstros som jag fått från min dotter. Älskar henne. 

 

Av tjejgrejer - 25 augusti 2022 18:47

Hittade lax på Hemköp som L tillagade. Det blev väldigt gott.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards