Alla inlägg under april 2020

Av tjejgrejer - 28 april 2020 18:14

Surfade in hos Mytheresa och hittade en Valentino magväska nedsatt med 3000 kr. Jag har länge velat ha en Valntinoväska så jag slog till. Den kostade nu 6000 kr. Det gick att betala med mitt vanliga kort, jippie! Pga Corona så skulle det ta ett tag innan väskan kom hem till mig. Jag väntade och efter en tid kom den. Var upprymd när jag öppnde den fina asken. Väskan var jättefin. Verkade vara bra kvalité på den. Är väldigt nöjd med mitt köp. 

         


Av tjejgrejer - 27 april 2020 15:18

Den är stark i smaken. Som tur var vände jag på burken innan jag började äta. Det är hela piripiri kryddor i den. Det var en pepperoni och många fårostkuber i. Det tog mycket smak av pirikryddan, det gillade jag inte riktigt. Sen var det kryddat med viklök, persilja, örtkryddor, salt och peppar. Allt låg i rapsolja. Den var rätt god. Kanske köper jag den igen. Finns på Hemköp. 

 

Av tjejgrejer - 27 april 2020 08:00

Köpte Pauluns granola med hasselnötter och dadlar. Den var god men just dadlarna var torkade och väldigt hårda. Paketet kan ha stått länge på hyllan ev. Sen köpte jag kokosflarn och pekannötter. Trevligt och gott att ha i filen. Det finns större kokosflarn att köpa hos Coop också. 

 

Av tjejgrejer - 26 april 2020 16:20

Denna tröja/jacka hittade jag hos Tradera. Den var rätt billig och i bra skick. Roliga, uppiggande färger. 

   

Av tjejgrejer - 25 april 2020 16:08

Tröttnade snabbt på denna duschkräm men den har sina fördelar. Den har silverfärg, det är fint. Man behöver bara ta lite och det löddrar upp mycket. Alltså är det en dryg tvål. Lukten lämnar mycket att önska. Det ska lukta bl a citrus och té. Det sistnämnda tar över och jag gillar det inte. Har använt tvålen några gånger och orkar inte med lukten längre. Sen har pumpen för kort skaft så det är lite svårt att ta tvål. Ni som ändå vill testa den kan köpa den t ex hos Parfym-Klick till ett rätt bra pris. Flaskan är stor, 450 ml. 

 


Av tjejgrejer - 25 april 2020 15:47

Hittade så fina kläder hos dem till bra pris. Först ut är en topp som jag gillar mycket. Den är söt och sitter på bra. Den har spets på ärmarna och resår nedtill i fållen. Kommer nog att använda den mycket i sommar. 

   

Sen en klänning i skirt material. Den får mig att se bred ut nertill men annars är den fin. 

 

Köpte en till klänning som jag nog får vänta att använda tills jag blir smalare. Dolde inte magen. 

   

Sist ut ett par shorts som jag ska ha till vardags i sommar. De var bekväma på och priset var jättebra - 129 kr! 

 

Av tjejgrejer - 22 april 2020 20:45

En av årets varmaste dagar skulle jag och en kompis fira med cider och öl. Jag tog några vanliga päroncider och sen en ny dryck. "SOUR" låter ju lovande men varför ska det vara té på alla ställen där det inte passar in, suck. Cidern hade smaker av grapefrukt - gott. Lindblomma - sött, tog nästan över i smaken. Grönt té - usch, förstör smaken. Jag drack upp den men kommer inte att köpa den igen. 

 

Av tjejgrejer - 21 april 2020 09:38

Nu har paketet kommit. Det gick snabbt! Hämtade ut det hos mitt ombud. Spårbart frakt, bra och säkert. Paketet var en påse med handtag, det är alltid bra. Var glad när jag öppnade påsen. En Kenzotröja, collegetröja men fint och snyggt tryck. Sen en klassiskt kortärmad Adidas Original tröja. 

     

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards