Alla inlägg under april 2020

Av tjejgrejer - 15 april 2020 11:08

På Tradera köpte jag denna tröja i bra skick. En CK-tröja. Storlek L så den är rymlig. Färgen passar bra nu till våren. 

 


Av tjejgrejer - 14 april 2020 12:36

Var på Coop och hittade denna fina blombukett för 89 kr. Alltid trevligt att ha blommor hemma. Det luktar fräscht av dem. 

 

Av tjejgrejer - 13 april 2020 14:22

På Tradera vann jag en auktion med denna tröja i bra skick. Gillar collegetröjor mycket. De är sköna på och döljer magen bra. 

   

Av tjejgrejer - 13 april 2020 08:44

Tar en kaffesked snabbkaffe i en mugg. Sen fyller jag på med en påse med Gevalia Latte Caramel. Häller i varmt vatten och har lite mjölk i. Det blir väldigt gott! 

 


Bild från Mathem.   


Av tjejgrejer - 12 april 2020 10:54

Nu när man ska tvätta sig ofta så blir man torr. Jag har handkrämer hemma från The Body Shop. De är bra och luktar väldigt gott. Särskilt varianterna med frukt. Krämen går snabbt in i huden och lämnar ingen kladdig yta. De kostar 50 kr. 

Av tjejgrejer - 12 april 2020 04:33

Dessa trosskydd från Always är behandlade med något medel som tar bort dålig lukt helt hållet. Precis som det står på förpackningen så funkar det faktiskt. 

  

Bild från Apoteket Hjärtat. 


Av tjejgrejer - 11 april 2020 13:30

Så här ser kläderna ut på som jag köpte. Först ut är Valeria dressen. 

 


Den dolde magen bra. Den har ingen dragkjeda i sidan men tygen går att töja så man får på sig klänningen iallafall. Den var bekväm på. Tycker den döljer lagom mycket av kroppen. Plus för att det är dubbla tyg så man inte visar trosor och inte måste ha bh. Nu syntes min vita trosor lite ändå men man ska ju ha nudefärgade underkläder när man har vita plagg. 

 


Detta set är från Exclusive serien. Tog extra stora storlekar för att vara säker att komma i kläderna. Som tur var gjorde jag ju det och de sitter ganska löst på, alltså bekvämt. Setet har silkes innerfoder. Bra med kavajen var att bysten så bra ut även om jag inte har bh på. Det heter Cici bouclé. Jag köpte kläderna hos Bubbleroom och priser kan ni se i inlägget nedanför. 

Av tjejgrejer - 11 april 2020 12:09

Första gången jag har beställt härifrån. Brukar gå in och kolla deras snygga kläder men fri fraktgränsen är rätt hög. Paketet kom rätt snabbt. Stor låda som jag hämtat ut. 

     

Ett par Fila tofflor. 

 

Valeria short dress. Nu i helgen är det rabatt på stora delar av deras sortiment. Denna fina klänning var det 40% rabatt på och kostade nu 359 kr. Den är från ett märke jag gillar - Chiara Forhi. 

 

Närbild på kjolen som du ser nedanför.  

 

Köpte hela setet. Kjolen var billig, kostade 159 kr bara. Kavajen kostade lite mer, 269 kr. Detta set var också från Chiara Forhi. De har många väldigt fina klänningar hos Bubbleroom som passar nu till våren. En del som faktiskt passar en som gått upp en del i vikt. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards