Alla inlägg den 7 april 2020

Av tjejgrejer - 7 april 2020 18:54

Gav doften igen till min dotter som hon gillar mycket. Warm Cotton från Clean. Den går inte att hitta billigt. Jag gav 300 kr för den hos Luxplus (30 ml). Iallafall så, hon sprejade på sig parfymen som en galning. Det luktade inte nytvättat som hon tyckte utan ganska skarpt av rengöringsmedel, haha! Kanske Fresch Laundry luktar bättre!? 

 


Av tjejgrejer - 7 april 2020 18:22

Jag går in här ibland. Idag tog jag en inslagen macka. Ett surdegsbröd med kalkon och ost. Till det en citron Ramlösa. 

 

Brödet smakade gott men var svårtuggat. Går nog inte att äta om man t ex har löständer. Mackan var väldigt god för övrigt. Det var både vanlig hårdost i och vit krämig ost i locket. Tillslut hade jag kämpat i mig hela mackan och den mättade bra. Men jag kommer nog inte köpa den igen just pga brödet. Måste allt vara så nyttigt? Sen har jag samlat ihop 9 st stämplar för varje gång jag fikat. Vad fick jag för belöning då efter alla stämplar!? Jo en gratis dryck! Kunde man inte fått lite mera? Orkar inte hålla på med stämplarna något mer.....


Av tjejgrejer - 7 april 2020 07:22

Har ätit flera portioner av dessa musli. Här kommer en recension. 

 

Visst är denna granola knaprig som det står på paketet men den känns inte färdigbakad. Den är ljus och har inget socker tillsatt. Den smakar faktiskt ingenting! Man tycker ju att de röda bären ska ge lite smak men icke. Jag kommer inte att äta upp den här granolan, så smaklös är den. 


 


Den  här muslin är dyrare men smakar mycket bättre! Inget tillsatt socker i denna heller men de har nötsmör i så det blir smak på muslin. Väldigt god blandning också i denna. Alltså den här muslin vinner med stor marginal. Ger gärna 20 kr mer för en mindre förpackning än Icas. Här har muslin lagats klart och har en gyllenbrun färg. 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards