Alla inlägg under september 2019

Av tjejgrejer - 30 september 2019 21:46

 

Clinique set. Allt var nytt utom ögonskuggan. 

 

Nya Isadora läppstift i snygga färger. 

 

Blandade märken och allt nytt.

 

Clarins hudkrämer. Nya och plomberade. 

 

Hudvård och läppstift från Lancome, allt nytt. 

 

Hudvård från Missha. Nytt! Ett nytt märke för mig. 

 

Chanel läppstift, nytt. 

 

Blandat smink och hudvård. Allt nytt. 

 

Estée Lauder kit. Helt nytt!

 

YSL highlighter. 


Köpfest av smink och hudvård på Tradera. Jag är nöjd med allt jag har fått hem. 

Av tjejgrejer - 30 september 2019 21:30

   

En mintgrön Odd Molly topp i fint skick från en secondhand affär. 

Av tjejgrejer - 30 september 2019 16:57

På Åhléns hittar du flera adventskalendrar för sminknörden. 

 

Det här en 24-luckors kalender som har smink och redskap. Den kostar 249 kr. 

 

Sen har de denna lyxiga kalender från YSL. 24 luckor med ikoniska produkter. Tre stjärnprodukter, 20 mini och en star charm. Den kostar 2195 kr. 


Av tjejgrejer - 29 september 2019 17:48

 

Jag var i Vadstena idag. Hade rätt tur med vädret, uppehåll med regnet. Jag tog konstigt nog inga bilder i byn så ni får nöja er med en bild från vadstena se. Slottet orkade jag inte gå in i idag. Det får bli en annan gång. Vandrade runt på gågatorna i city. Det är en liten och gulligt stad men många gamla, fina hus i city. Alla affärer var stängda nu på söndag. Caféerna var öppna och Vadstenaborna verkar gå dit på söndagen för att fika och äta. På första caféet i hamnen var det frukostbuffé för 70 kr. Jag tog en morotskaka och kaffe, 58 kr. Kakan var rätt god. Påtår på kaffet. 

Det finns en del vackra hus här, bl a slottet. Vackra små parker. Runt lunchtid hamnade jag på ett väldigt gammalt café på gågatan. Det hette just Gamla konditoriet. Jag köpte en liten räkmacka och en key lemon paj och kaffe. Det gick på 110 kr. Räkmackan var jättegod och pajen ännu godare! Det var gammaldags inredning i rummen. Påtår på kaffet. Nu är ju byn rätt så liten och det var kyligt ute, så sen åkte jag hem. Ska nog besöka Vadstena igen någon sommardag när affärerna är öppna. 

Av tjejgrejer - 28 september 2019 16:55

 

De är väldigt snygga, sköna på och i bra skick. Köpte dem hos Sellpy för 750 kr.   


Av tjejgrejer - 28 september 2019 16:44

   

Yogiboost är min favvo bland yougurtglassbararna. De har många smaker och hur många tillbehör som helst. Jag gillar mest lakrisk strösseln och frukt. Det är ganska dyrt men väldigt gott. 


Av tjejgrejer - 25 september 2019 04:47

 

Nu har jag börjat använda mina nyinköpta parfymer. Upptäckte att de luktade väldigt lika. Lite syrligt, sött och fräscht. Nu är ju VS en mist och Jimmy Choo en parfym men det blir billigare ändå att köpa Romantic från VS. Jag gav 199 kr för den, 250 ml. Köpte Blossomparfymen taxfree men den kostar 485 kr för 40 ml hos Kicks. Gillar verkligen mina nya parfymer. 


Av tjejgrejer - 24 september 2019 06:27

 

Köpte dem för 100 kr på Tradera. De var väldigt svåra att sätta på. Kanske skulle jag ha använt pincett som det stod i anvisningen. Lyckades inte att få de tre magneterna att klicka och fransen hamnade för långt ut. Kändes klumpig på. Ni hör ju hur det låter, kan inte rekommendera dessa till någon. 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards