Alla inlägg under juli 2023

Av tjejgrejer - 31 juli 2023 15:44

Min plastpappa skulle ta hand om en labrador ett tag. Vi hälsade på idag. Fast labben var 9 år studsade den upp och ner när vi kom. Rusade runt på tomten och tog ett komiskt jätteskutt över grusgången. Hälsade vilt på oss men man blir ju inte rädd. Det är en snäll ras. Det var kärlek från början. Hunden jagade bollar och sprang runt mellan oss. När han slickade mig i ansiktet blev jag glad. Till slut lugnade han ner sig och lade sig ner för att vila. Vi plockade plommon på tomten. Vi stannade inte så länge. 

 

Bild fråm Pixabay och Rebecca Scholz.

Av tjejgrejer - 30 juli 2023 21:17

Hoppas ni kan sova!

 

Bild från Pixabay av Manuel.  

Av tjejgrejer - 30 juli 2023 16:03

När jag gick i parken i veckan så började en stor buske tala. Det såg roligt ut. Nu pratade den inte med mig, haha! Utan det var ju en man som stod bakom busken och pratade högt.

Av tjejgrejer - 30 juli 2023 11:06

På Matteus kyrkan. Den blev rätt bra. Kaffestolar innanför och en stor och ljus samlingslokal.

Av tjejgrejer - 30 juli 2023 09:28

Finns hos Ellos till nedatt pris. Kostar 337 kr nu. 

 

Av tjejgrejer - 29 juli 2023 16:05

Är jag i Folkparken. Det är många människor här. Kollar man väderprognosen så fattar man det. Ska regna i en hel vecka sedan.

Av tjejgrejer - 29 juli 2023 10:49

       

Bilder från Pinterest.

Av tjejgrejer - 28 juli 2023 17:13

Gick till ett av mina favvofik och tog den billigaste drickan. En festis som kostade 17 kr. Det är halva priset mot en bryggkaffe hos dem. Känns lite barsligt att sitta med en festis men jag har inte råd att fika ut varje dag på dessa fina cafe´er. Det var soligt och riktigt varmt på uteserveringen. Kunde knappt sitta kvar, haha! Surfade på min mobil. Sen när jag skulle hem så började det regna. Förutseende hade jag jacka med mig. Ärligt talat, vädret i juli har varit dåligt. Kallt ofta och regn varje dag. Några soltimmar här och där. Som tur var kunde man tanka sol i juni. Blev irriterad på två kompisar som inte svarade mig på messen. Sen idag, tre dagar efter att jag messat min bästa kompis, så svarade hon och skrev kram. Då blev jag glad igen. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards