Alla inlägg under juli 2023

Av tjejgrejer - 9 juli 2023 16:46

Vi köpte billiga badbyxor till L hos Bonprix. Med frakten blev det ca 250 kr. Vi tog faktura. Döm om min förvåning när de tog en betalningsanmärkningskoll. Larvigt vid så låg summa. Sen blir min UC sämre när de jämt ska kolla min ekonomi. SJ kollade också väldigt ofta när jag åkte på faktura. Då slutade jag och åkte bara när jag kunde betala direkt. 

Av tjejgrejer - 9 juli 2023 16:34

Igår kväll blev jag arg på L. Vi hade en tråkig diskussion. Jag sov väldigt dåligt. L var inställt på att flytta på morgonen. Men så kramade han mig. Det gillade jag och vi försonades. Det känns mycket bättre nu. Idag har vädret varit väldigt varmt och jag har tagit promenader. Kunde inte låta bli. Tog en glass ute igen. Den var jättegod. Nu har jag hittat en ledig tvättid så jag kör två maskiner. En del städgrejor i tvättstugan har försvunnit. Suck, kan inte folk köpa egna städgrejor!? 

Av tjejgrejer - 7 juli 2023 18:12

Hittade den hos Ica för 15 kr!

Av tjejgrejer - 7 juli 2023 18:11

Gick i parken. Det var rätt varmt.

Av tjejgrejer - 5 juli 2023 18:27

Handlade vi hos Hemköp utanför stan. Det är trevligt där. Vi hittade vad vi skulle ha. L gjorde grillspett som blev så goda. Nu har jag gått en lång promenad. Fikat och kollat kläder. Mulet ute nu. Blir en hemmakväll. 

Av tjejgrejer - 4 juli 2023 16:06

Idag bar det iväg till Löfstads slott. För en gångs skull så fikade vi där. Det var inte jättedyrt. 64 kr för två kaffe. Vi satt i strålande, varm sol ute och trivdes. Caféet ligger i en handelsträdgård med växthus. Vi kollade in rosorna sedan. En del av dem luktade underbart. Efter det åkte vi till gulliga Kimstad. L visade var han bott förut. Turen gick vidare till Norsholm. Så lite turister det var där. Antagligen är de utomlands eller i Sthlm. Det dundrade förbi tåg och sen slussades en gammal fin skuta. Vi fikade med saltängsbullar och halvvarmt kaffe. Jag ville kolla på hönorna men de hade flyttat. Sen drog vi hemåt.  

Av tjejgrejer - 2 juli 2023 15:46

Tog en jordgubbs och maräng tårta hos Täppans cafe.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards