Direktlänk till inlägg 21 april 2024

Besök

Av tjejgrejer - Söndag 21 april 10:04

Vi har inte besök så ofta men nu i helgen hade vi det. Det var så trevligt. Vi åt pizza och drack coca cola. Vi pratade mycket och satt i den kalla solan på balkongen. De hjälpte oss att sätta upp balkongskyddet som vi köpt på Jula. Det blev bra. Vi gick och köpte glass på Lidl. Prövade pistage glassen. Den var rätt god men jag vill inte ha den igen, konstigt nog. Vi pratade mera och små-åt godis och chips. Drack kaffe. Vi tipsade varandra om olika saker och berättade reseminnen. Kl 21.45 sade vi godnatt och de sov över. Jag vaknade rätt tidigt. De hade hjälpt mig att ta bort det där Asus ljudet som kommer när man startar den. Swooosch! låter det högt. Nu smygstartade jag datorn och den var tyst. Kokade vatten till kaffet på spisen. Surfade. Efter en timme vaknade L och var på bra humör. Det blev ljust men gästerna tog sovmorgon. Det gjorde inget. Vi hade inte något på schemat och det var skönt att inte prata på ett tag. Sen kom de upp och vi åt frukost med flera olika pålägg, kaffe och juice. Vi pratade länge och hade det så trevligt. Sen snackade vi lite till. Sedan åkte de iväg. Det har varit en rolig helg. 

 
 
Ingen bild

Gäst

Söndag 21 april 18:44

Dåligt att d inte blev ngn middag

tjejgrejer

Tisdag 23 april 08:50

Ja fast pizza är ju gott ibland. Min man är kock men han ville ha ledigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejgrejer - Fredag 3 maj 13:58


Denna bild är jag nöjd med. Det blev fint ljus i den. På Pixabay har några laddat ner den och flera har gillat den. Det värmer.    ...

Av tjejgrejer - Fredag 3 maj 13:53

Så skönt på balkongen nu. Strålande sol och lagom bris. Jag tog en lång dusch på fm. Redo för min sommarklänning. Tunna strumbyxor och min fina, blåa volangklänning. Drog ner till city och handlade en del nödvändiga saker. Ville ta en glass men det ä...

Av tjejgrejer - Fredag 3 maj 04:08

Igår skulle jag bara vila lite. Klockan var 20.00. L tyckte att jag lika gärna kunde gå och lägga mig. Tyckte att det var lite knäppt men borstade tänderna. Sen somnade jag direkt. Vaknade upp för en timme sedan. L låg och snusade i soffan. Efter kaf...

Av tjejgrejer - Torsdag 2 maj 13:48

Vi satt länge på balkongen och solade. Lagom blåst idag. Kollade in vad grannarna gjorde på gården. En del har så gulliga hundar. Sedan ville L göra äpplepaj. Jag köpte billiga röda äpplen och färdig vaniljsås. Nu håller han på med pajen.  ...

Av tjejgrejer - Torsdag 2 maj 13:47

En Bellini blanddricka från Systemet. Apelsinjuice    Njut! Helst i solen!  ...

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards