Alla inlägg den 14 april 2024

Av tjejgrejer - Söndag 14 april 18:19

En fin blå blomma Bergstenfrö. Kostar 129 kr.

 

Sen en vit, gullig blomma. En murklocka för 90 kr. 

 


En snygg kruka. Milo som har priset 250 kr just nu. 

 

Ibland vill man ha lite färg. Detta prisvärda fat är i en fin blå färg. Kostar bara 50 kr nu. Heter Bailey. 

 

Här krukan Raya. Jag har en liknande som jag gillar väldigt mycket. Bra är att den passar till nästan alla blommor. Denna kostar nu 200 kr och finns i en mindre storlek också. 

 

Sen en nyhet! En grön suckulent som kostar 149 kr. En ökenros. 



 


Av tjejgrejer - Söndag 14 april 18:11

Detta prydnadsfår ser knäppt ut. Soldriven med LED-lampor. Om du ännu vill ha det, haha, så finns det hos Bonprix för 499 kr. 

 

Av tjejgrejer - Söndag 14 april 18:05

De där mandarinerna som var svårskalade. Nu gjorde vi juice av dem. Det var rätt lätt att pressa dem med händerna. De hade blivit mogna efter ett tag. Väldigt gott med egen juice.   

Bild från pinterest. 

Av tjejgrejer - Söndag 14 april 13:15

När jag gick i mataffären så tänkte jag att jag skulle göra en liten tårta idag. Sen hittade jag inte räkorna och glömde köpa purjolök. Men iallafall, hemma satte jag igång. Hade av kanterna på rostbrödet. Kokade ägg. Rörde ihop majonäs med creme fraisch och salt och peppar. Lite mer peppar. Gjorde en äggröra och en tonfiskröra. Två lager med ägg och en tonfisk. Hade inte till garneringen så jag tog inget kort på den. L tyckte att den var god med tanke på att jag inte hade så mycket att göra den av. Jag gillade den själv också, haha! 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards