Alla inlägg den 11 april 2024

Av tjejgrejer - Torsdag 11 april 14:22

Oavsett vilken form du har tycker jag att denna fina klänning passar. Smala personer ser lite större ut pga mönstret. Är du lite tjock så villar mönstret bort det och draperingen över magen är praktisk. Är du normal eller timglasformad så smickrar klänningen dina kurvor. Den är från Bonprix och kostar 299 kr. Märket är Bodyflirt. Jag hade en sådan här klänning när jag var ganska tjock över magen och man såg rätt bra ut iallafall. L tycket jag var fin i den. 

 

Av tjejgrejer - Torsdag 11 april 14:08

Vill så gärna ha en hund. Men det passar inte in riktigt nu och är dyrt också. Kommer ihåg Max, min första hund som L tog hem. Han var så gullig. En blandning mellan liten terrier och papillion. Han älskade tyvärr att rymma men kom alltid tillbaka efter några timmar. Han grävde tom sig under staketet vi satt upp och rymde. Det var bra när vi gick promenad. När jag ville vända hem så tog jag bara upp honom och gick. Han rörde på tassarna men det hjälpte ju inte. 

 

Bild från pixabay och kdzwonek. 

Av tjejgrejer - Torsdag 11 april 06:31

Den hittar du hos Bonprix. Den kostar bara från 99 kr. Finns i många olika storlekar. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards