Alla inlägg under februari 2020

Av tjejgrejer - 27 februari 2020 13:13

Har varit i en Fair Trade butik. Hittade en skön bomullklänning i fyndlådan av ett märke som jag inte kände igen. 

   

Av tjejgrejer - 22 februari 2020 17:49

Hämtatde ut ett rätt stort paket från dem. Jag blev glad för innehållet. Äkta varor. 

 

En CK-klänning i största barnstorleken. 

 

Tory Burch armband. Passar både till vardags och fest. 

 

Michael Kors, nya modellen på ballerinaskor. Bra med svart sko. 

 

Tory Burch vinröd lång plånbok. Den är snygg och praktiskt. Många fack innuti. 

 

Ett par Lee jeans som jag faktiskt kom i! De är lagom "skinny" Passar bra till vardags. 



Av tjejgrejer - 21 februari 2020 06:44

Det här är en ny foundation som är flytande och vatten-resistent. Den ger lyster och mellan täcking. Känns lätt på huden. Den jämnar till huden och ger en fräsch look. Finns i 50 nyanser. Har precis kommit in hos Nelly. 

 

Av tjejgrejer - 18 februari 2020 12:32

Ligger i Norrköping centralt på Drottninggatan. Det är ett anrikt, stiligt och familärt hotell. Vackra rum och de allmänna rummen var tidsenligt inredda. Man kunde ta frukt, kaffe och té. Läsa tidningar och böcker. Titta på den fina utsikten över strömmen och den livliga trafiken över bron. Jag bodde i ett lyxigt dubbelrum med spabadkar. 

 

Så här såg det ut. Det tog lång tid att fylla. Sen var det en väldigt fart på bubblorna och jetströmmarna. Det var lyse i badet också. Det var lite för grunt. Jag fick ligga på sidan för att täcka hela kroppen med vatten. På hela taget var det en trevlig upplevelse. 

 

Handfatet var modernt och det fanns lyxiga Ritualstvålar. Sen fanns det fyra stora speglar på väggarna. Man kunde inte undgå att se hur man ser ut. Lite jobbigt nu när jag är tjock. 

 

Det fanns två stora, vackra och bekväma fotöljer. 

 

En vacker spegel och många goda påsdrycker att välja mellan. Sen fanns en kaffe kapselmaskin också men den provade jag inte. 

 

En färsk ros och en stor soffa att sitta i.

 

Från fönstret kan man se "floden" alltså Motala Ström. 

 

Ni ser ju hur tjusigt och romantiskt det ser ut! Detta rum är ju gjort för ett par. Filtarna på sängarna var väldigt mjuka och sköna. 

 

Kuddar i samma mjuka material. Sängen var skön. 

 

Röd matta fram till sängen. 

 

Min vintage Chanelväska passade bra in i rummet. 

 

Det var fina kristallkronor överallt. 

 

Vackra trappor upp till hotellet. Det fanns hiss också. En natt i rummet kostade 1430 kr.





Av tjejgrejer - 16 februari 2020 16:34

Det kom i ett neutralt paket, bra! Jag är riktigt nöjd med det jag har köpt. 

 

Av tjejgrejer - 15 februari 2020 15:06









Detta stick är jättebra. Det luktar inget, vad bra! Det är krämigt och glider lätt över huden. Täckande. Det är fin kvalité. Nu köpte ju jag det på rea men jag tror att jag skulle kunna betala fullpris för det. Bra färg. Jag använder det varje dag nu. Det passar till hela ansiktet.    

 

Av tjejgrejer - 13 februari 2020 18:14

Pizzerian Roma i Åstorp har väldigt bra mat. De snålar inte på pålägget. När vi beställde familjepizza fick vi en gigantiskt pizza. Men framför allt deras kebabrullar smakar underbart. Mycket fyllning i. Kan verkligen rekommendera detta matställe. 

 

Av tjejgrejer - 13 februari 2020 18:09

.......hos Nelly. En del märkeskläder fanns med också, t ex Puma och Fila. Passa på att fynda sådant som du ändå skulle ha köpt. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Skapa flashcards