Alla inlägg under januari 2020

Av tjejgrejer - 28 januari 2020 07:52

Köpte denna på ett apotek. Jag blir lätt torr när jag duschar mycket. Det sämsta med denna milda parfymerade olja är att den luktar apa!! Så mycket att jag väljer att duscha med vanlig tvål ändå. Fast jag ska använda den ibland. Den lämnar en återfuktande hud. Är inte för "oljig" Den kostar ca: 80 kr. 

 


Av tjejgrejer - 27 januari 2020 19:46

En pekpenna till mobilen. 70 kr. Den var rätt bra men lite irriterande att jag måste trycka ganska hårt för att den ska ta. Sen en kontakt till min laddsladd till iphonen. Den var inte original men funkade lika bra ändå, fast lite klumpigare. Den kostade 99 kr. Jag blev medlem hos dem också. 

   

Av tjejgrejer - 26 januari 2020 19:11

När jag var i mataffären så valde jag en från Arla med fetthalt 15 % Jag var lite misstrogen men blev positivt överraskad. Denna creme fraiche var ganska tjock i konsistensen. Den smakade bra också. 

 

Av tjejgrejer - 26 januari 2020 15:47

Handlade kläder i en lokal boutique. 

   

En jättesnygg CK-tröja i fin röd färg. Det var 50 % på många kläder i affären. 

   

Sen en Ralph Lauren jacka. Den är skön på och passar min kropp bra. 


Av tjejgrejer - 24 januari 2020 18:59

 

Vi bestämde oss för en stor pizza. Jo, vi fick hem i jättestor pizza. Den räkte till tre personer i tre dagar!  

Av tjejgrejer - 23 januari 2020 21:08

De hade mycket märkessmink så jag valde ut några favoriter. 

   

Bobbi Brown är ett nytt märke för mig så det blir roligt att testa. Hittade ett ljust foundationstick som passar min hud. Tror att det är bra kvalité. Sen ett läppstift från MAC. Vet att deras läppstift håller hög kvalité. Bland alla lila stift så hittde jag denna fina rosa färg. Till sist ett läppglans i metallkoppar från Smashbox. Har tänkt att pröva det som ögonskugga också!  Nu var det 50 % på rean och jag hade en rabattcheck på 25 kr så köpet blev väldigt billigt. Jag betalade bara 194 kr. 


Av tjejgrejer - 23 januari 2020 06:41

 

1. Icas skagenröra. Den är inte så smakrik och fräsch. Den smakar rätt bra men jag kommer inte att köpa den igen. Framförallt så är den inte så salt och det är väldigt små räkbitar i den. 38 kr för 400 g. 


2. Örneborgs röra. Den är rätt god. Bra sälta. Här är räkbitarna lite större och många. Den känns fräschare än Icas röra. Det syns att det är rom i. 25 kr för 200 gram, köpt hos Netto. 


3. Hemköps egna skagenröra. Här är det hela räkor, bra! Lagom sälta och rom i. Väldigt fräsch och bra smak. Det här är den solklara vinnaren! 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Skapa flashcards