Alla inlägg under maj 2020

Av tjejgrejer - 31 maj 2020 16:44

Nu är det jätteskönt väder och jag fotade dessa blommor för någon vecka sen. 

 

Av tjejgrejer - 30 maj 2020 14:56

Fann denna fina hoodie hos en secondhandbutik. 

   

Av tjejgrejer - 29 maj 2020 07:13

Igår festade jag och några kompisar. Jag höll det alkoholfritt och det var bra. Slipper ju baksmälla och vad billigt det var. Köpte en liten flaska med alkoholfri cider hos Coop. Den smakade gott. Praktisk flaska. Kan tänka mig att köpa den igen. Jag och min närmsta killkompis lyssnade på musik hemma hos mig. Läsk för mig och öl till honom. Det var soligt på balkongen. Vi hade roligt. De andra två dröjde jättelänge innan de kom. Fint folk kommer sent, skojad jag. Det är kul att upptäcka ny musik på youtube som ens kompisar gillar. Tillslut dök de andra upp. Vi gick ut i en park i närheten. Den andra tjejen i sällskapet var sur på att jag var med. Det är hon alltid men jag struntade i henne. Nu skulle vi ju ha roligt. Hon satte sig en bit ifrån oss. KIllarna blev rätt dragna och diskuterade allt möjligt. Folk som gick förbi tittade på oss. Va, får man inte festa en vardag!? Vi diskuterade vem som var mest intelligent och kom fram till att alla var det, haha! Myggen plågade oss och till sist gick vi in. Då hade den andra tjejen gått hem till sig. Vi fortsatte att lyssna på musik hemma hos mig. Den andra killen hade gjort en egen låt som för en gångs skull lät riktigt bra, hehe!! När klockan var nio så ville killarna gå hem till den ena kompisen och festa och sova där. Då säger min kompis att jag kan följa med men att jag fick gå hem sent på kvällen! Jag blev sur, för jag tyckte att han hade plats för mig. Så när han skulle ge mig en kram så vände jag ryggen till honom och gick in i porten. Men jag blev inte så sur ändå. De började ju bli riktigt fulla och då är det inte så roligt att umgås.

 

Surprise!! Drycken finns i äpplesmak också. 


Av tjejgrejer - 29 maj 2020 06:51

Denna affär är en av mina favoriter. De har snygga kläder och bra kvalité. Lite dyrare. Gillar inte grönt så mycket men denna klänning satt bra på. Enda nackdelen var att den inte var så skön på, haha! Men man får lida för att vara fin som en kompis skrattade och sade. 

 

 

Gick igenom hela affären och hittade mycket fint men allt passar ju inte ens kroppsform. Tillslut bestämde jag mig för ett till plagg som inte heller var skönt på, haha!  En ljuslila topp med 3D blommor. Den var så fin på så jag köpte den också. Ser fram emot att börja använda dessa kläder snart. Sommaren är här nu och jag har äntligen ställt ut några blommor på balkongen.  

   

Dessa kläder var inte på rea. 

Av tjejgrejer - 28 maj 2020 06:03

Köpte denna räksallad hos Coop. Nu står det att det bara är 20 % räkor i men det känns som 5 %!! Smaken är det däremot inget fel på. Men jag kommer inte köpa denna röra igen. Sen var den inte helt billig för en liten burk. 

 

Av tjejgrejer - 27 maj 2020 17:59

Var i city idag. Fint väder. Tog en juice hos Joes café. Dyrt men gott och fräscht. Hos Twilfit hade de 40 % rea på stora delar av sortimentet. Hittade en bh från Triumph som satt perfekt på. Har letat länge efter en sån bh. Den var bygellös med mjuka, formpressade kupor. Skön på. Den kostade efter rabatten 270 kr. Väldigt bra pris för en bh från detta märke. Just Triumph har ofta väldigt bra bh-ar. 

   

Sen gick jag till Åhléns. De hade stor rea. Halva Guess och Levis sortimentet var på bra rea. Stora delar av Carin Westers kläder och väskor var bra rea på. Det slutade med att jag köpte en tisha från just Carin Wester och en Leviskeps till normalpris 249 kr. Dem ska jag ha till vardags. Nöjd gick jag hem sen. 

   

Av tjejgrejer - 26 maj 2020 05:39

Köpte ju ett rött läppstift från detta märke. Det var ett sample och jag hittade det till ett bra pris på Tradera. Det är ändå i fullstor storek. Det fyrkantiga stiftet är lätt att måla med. Det är väldigt mycket pigment i. Såg ut som ett stopplyse när jag målat färdigt. Bet av flera gånger på ett papper men färgen satt kvar bra ändå. Bra till en festkväll. 

 

Av tjejgrejer - 26 maj 2020 05:32

Ni vet den där piripiripizzan! Jo tjena! Det var ju väldigt mycket pirisås på. Sen pruttade mycket av pizzan i tre dagar. Det blev för mycket för min ändå tåliga mage. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards