Alla inlägg den 23 juli 2023

Av tjejgrejer - 23 juli 2023 19:10

Tittar på nyheterna på tv och så mycket skit det finns i världen. Mår dåligt av det så jag ser inte nyheterna varje dag. Ni kanske undrar om jag lever i det blå och inte bryr mig om de där dåliga sakerna. Jo jag bryr mig men jag vill inte lufta något om detta i min blogg. Den ska vara opolitisk och inte handla för mycket om ledsamma saker utan hålla en positiv ton. En slags paus från allt det hemska. 

Av tjejgrejer - 23 juli 2023 19:04

Någonstans! Som tur är finns denna i Gamla Linköping. 

 

När man pratar om gamla telefoner och liknande så blir ungdomar roade och förbryllande. En undrade vad telefonkatalogen var. En annan hade så roligt åt fröken Ur! "Kan man ringa fröken Ur!?" Fast de brukar ha koll på en modell som heter Cobra. 

Av tjejgrejer - 23 juli 2023 18:58

Ser vi på avslutningen av Tour de Frans. Cykeltävlingen. De är i Paris vid Triumpsbågen och det ser så snyggt ut när de svänger runt på gatorna. Det är fest i Paris och är det något som fransmän är bra på är det just att festa till det. Vi har ätit jättegoda bullar från Landerholms bageri. Som bullar ska smaka. Inte såna där snabbakade bullar som är gigantiska. 

Av tjejgrejer - 23 juli 2023 10:27

Glad i hågen köpte jag Ben & Jerrys kakdegsglass. Tyvärr smakade inte glassen som den brukar. Det var inte gräddglass längre. Sen var kakdegarna ganska goda. Men jag vill inte betala 59 spänn för en bytta glass som inte ens är gräddglass. 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards