Direktlänk till inlägg 31 juli 2023

Träffade en vovve

Av tjejgrejer - 31 juli 2023 15:44

Min plastpappa skulle ta hand om en labrador ett tag. Vi hälsade på idag. Fast labben var 9 år studsade den upp och ner när vi kom. Rusade runt på tomten och tog ett komiskt jätteskutt över grusgången. Hälsade vilt på oss men man blir ju inte rädd. Det är en snäll ras. Det var kärlek från början. Hunden jagade bollar och sprang runt mellan oss. När han slickade mig i ansiktet blev jag glad. Till slut lugnade han ner sig och lade sig ner för att vila. Vi plockade plommon på tomten. Vi stannade inte så länge. 

 

Bild fråm Pixabay och Rebecca Scholz.

 
 
Kristine

Kristine

1 augusti 2023 13:10

Labradorer flest er jo SÅ herlige, glade, snille og familievennlige!

Ha en fortsatt fin tirsdag ^^

http://slossplassen.blogg.se

tjejgrejer

1 augusti 2023 16:13

Javisst! Jag älskar Labradorer och Golden Retriever vovvar. Hoppas du får en bra dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejgrejer - Onsdag 8 maj 13:31


De hade gjort om sin app och bjöd då på en dricka eller ett bakverk. Tog såklart en tårta. En cheesecake med apelsin. Den var god, helt enkelt. Till det bryggkaffe. De har gott kaffe. Åt tårtan långsamt och surfade på min mobil. De spelar bra musik d...

Av tjejgrejer - Onsdag 8 maj 12:55

Var och handlade strudels på Lidl. På väg mot kassan hamnade jag bakom några gigantiska araber. De stannade till och snackade med en personal. De hamndade bakom mig i kassakön. Jag kände mig liten. Ena dundrade i en stor apelsin i kassabandet. Jag ho...

Av tjejgrejer - Onsdag 8 maj 07:43

Har haft flera flera vänner och en pojkvän som varit oxar. Trivs i deras sällkap. De är lugna och matglada. De blir väldigt sällan arga men då ryker det om öronen. En som kommenterade skrev att de ska vara tradionella. Kanske det. De trivs hemma och ...

Av tjejgrejer - Tisdag 7 maj 15:03

Gubbdagiset. Vi köpte ett fint glasbord till våran balkong där. Trevlig personal alltid. Vi är väldigt nöjda med bordet. Nu kan vi sitta och fika ute. Det var lite krångligt att montera men det gick bra iallafall. Sen åkte vi till Hemköp. De har seni...

Av tjejgrejer - Tisdag 7 maj 07:04

Mina närmsta grannar är från Ukrania och Afrika. Våran balkong är närmast de från Ukrania och vi försöker prata med dem men de kan varken svenska eller engelska. De går på Sfi och lär sig snart vårat språk. De odlar tomater på sin balkong. Afrikanen ...

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards