Alla inlägg den 8 april 2020

Av tjejgrejer - 8 april 2020 09:01

Nu har vi fått hem loungesetet. Bauhaus chaufför var hygglig och hjälpte till att bära in det stora paketet in på gården fast det stod att de bara bär till grinden. Väldigt schysst! Vi kämpade med att få upp delarna ur kartongen. Fast som tur var, var inte delarna jättetunga. Soffan är i konstrotting, alltså plast. Det är ju bra om det regnar! Efter ett tag med gemensam kraft så fick vi ihop soffan. Den är skön att sitta i och särskilt de stora, flyttbara pallarna är praktiska, mysiga och lyxiga att sitta på. Pallarna är så stora så man kan sätta ihop dem och så har man en solsäng. Glasskivan som ligger löst på bordet var lite opraktisk. Min man var rädd att den skulle blåsa ner. Visst ser den snygg ut men jag hade föredragit en träskiva istället. Det är ju svårt att ställa glas på glas. Om jag ska vara riktigt ärlig om denna loungesoffa då? Jovisst finns det skönare soffor att sitta i men då får man betala dubbelt så mycket också. En fempersoners familj kan sitta och fika i denna grupp. Det var molnigt när jag skulle ta bild på soffan och den är ju grå så ni får en bild från Bauhaus istället. Vi gav 4000 kr för detta set. Sen kostade hemleveransen några hundra också.   

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards