Direktlänk till inlägg 22 april 2020

Bra väder och cider

Av tjejgrejer - 22 april 2020 20:45

En av årets varmaste dagar skulle jag och en kompis fira med cider och öl. Jag tog några vanliga päroncider och sen en ny dryck. "SOUR" låter ju lovande men varför ska det vara té på alla ställen där det inte passar in, suck. Cidern hade smaker av grapefrukt - gott. Lindblomma - sött, tog nästan över i smaken. Grönt té - usch, förstör smaken. Jag drack upp den men kommer inte att köpa den igen. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejgrejer - Måndag 6 maj 16:10


Jo nu är det ju så inne med den där gazelle dojjan från Adidas. Hittade den på barnavdelningen till bättre pris än på damavdelningen. Barnstorlekarna går till 40.Hos Zalando. Den kostar då ca 850 kr. Flera hundralappar dyrare på damavdelningen.   ...

Av tjejgrejer - Måndag 6 maj 14:36

Dagens middag - fisk i ugn och kokt potatis, så gott! Dagens väder - just nu uppehåll  Dagens godis - ska inte äta godis på en vecka men nallade lite av L:s godis Dagens hushållsarbete - inhandling av mat och tvätt  Dagens tv - partiledardeba...

Av tjejgrejer - Måndag 6 maj 10:37

I Mörbylånga hittade vi detta cafe. De hade en väldigt god tårta. Vi fick nybryggt kaffe. Vi satt i deras trädgård. Vad trevligt! Budapest tårta med hallon. ...

Av tjejgrejer - Måndag 6 maj 08:45

Här regnar det för fullt. Men det går bra att göra ärenden ändå. Inatt sov jag länge, ända till 07.20. L var uppe redan när jag stapplade upp. Nu diskar L en stor disk. Jag gör andra praktiska saker. Tar tag i det nu. Är på bra humör idag av någon an...

Av tjejgrejer - Söndag 5 maj 08:32

Vaknade tidigt. Kaffe såklart. Efter ett tag somnade jag om fast jag druckit kaffe. Hoppade upp sen ur sängen. Jag hade lagt mig med kläderna på. Lite kaffe igen. Nu var klockan faktiskt 8.00 och jag tyckte L skulle vakna. Nu är han bubblig och prata...

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards