Alla inlägg den 19 november 2023

Av tjejgrejer - 19 november 2023 17:56

Har tre bröder och nu besökte vi min yngsta bror. Det är galen ålderskillnad på oss. 18 år! Han och hans fru är väldigt trevliga. De bor i ett villasamhälle på landet. De har två små barn. Den äldsta hade lugnat ner sig och den yngsta var busig. De var gulliga. Vi gav bilar till pojken och en plastservice till flickan. Perfekt! sade pojken. Senare började de leka med varandras leksaker. Jag hade inte tagit en lugnande tablett men det gick bra. De gillar mig, jag känner mig acceperad. Vi pratade länge och lekte med barnen. Det blev mörkt ute. Sen fikade vi med muffins och småkakor. Mera gymytligt prat. Sen ännu mera prat och lek. Tillslut längade jag hem och då trivs jag inte hemma ändå. Inget fel på sällskapet men man vill hem ändå. Den lilla flickan hade ett kul sätt att ta sig ner från soffan. Hon studsade på sin blöja och sen hoppade ner. Det såg vådligt ut men hon hade blivit expert på detta. 

Av tjejgrejer - 19 november 2023 06:11

Vann efter viss kamp ett par äkta Louis Vuitton gummistövlar på Tradera. Glad när jag hämtade paketet. Sen var de svåra att komma i. Men satt bra på foten. Kvitto kom med, bra. Tycker de är jättesnygga.

Av tjejgrejer - 19 november 2023 05:52

Vaknade rätt tidigt efter att ha sovit i ett sträck. Det är lyx numera. Mår bra. Såg till min förvåning att jag fick bra besöksstatisk igår. Blev så glad för det. Dagens första spårvagn har just rullat förbi tom i låg fart. Kallt ute och temperaturen sjunker. Som tur är har vi varmare i lägenheten iår. Förra året var det hemskt kallt. Vi klagade och fler måste ha gjort det. På framsidan av huset hade en granne satt upp en gigantisk gul stjärna i fönstret. Passade bra i dessa stora gamla fönster. Idag ska vi hem på fika till en nära släkting. Det blir trevligt. Vet inte riktigt vad vi ska ta med som gåbort present. Vi åker till Biltema, haha! 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards