Alla inlägg den 12 november 2023

Av tjejgrejer - 12 november 2023 06:07

Helt tyst ute. Gillar vardagar mer. När jag jobbade så var det så skönt att sova ut på helgen. Nu är det bara trist när det är lungt på morgonen. Mitt dataspel hängde sig så jag surfade in på Tradera och blev glad när jag såg att det fanns en fin duschkräm till fyndpris där. Idag är det fars dag och tur är har min elaka farsa dött för flera år sen. Ska fira min man på något sätt. Vet inte riktigt hur faktiskt. Har ätit en leverpastejmacka. Vi ville ha bakad dansk pastej men det fanns bara scans i disken. Gillar scan annars men inte 100% på pastej. Såg att L lagt sig i soffan medans jag hade ständ dörr. Hoppas han vaknar snart. Trist att sitta här själv. Nu kom förstra spårvagnen. Nattsvart ute men man är van. Är ju inte från LA. Mitt smörgåstårteinlägg på facebook har planat ut nu. Landade på ca 400 likes. På instagram så såg jag att rätt många kollar mina reals. Knappt inga på vanliga inläggen. Kanske ska försöka filma lite mera. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards