Alla inlägg den 27 november 2022

Lo

Av tjejgrejer - 27 november 2022 17:41

När jag var barn bodde jag nära kolmårdsskogen. Den är en urskog och är jättestor. Där bor många vilda djur. Inte bara lokatter utan björn, varg och älgar också. Jag ville så gärna se en lokatt när jag var liten. Tyvärr fick jag inte det fast vi ofta var i skogen. De är skygga så bara några i byn hade sett en sådan katt. 

 

Bild från Pixabay  Jevgeni 

Av tjejgrejer - 27 november 2022 13:45

Dagen går så sakta idag. Kallt ute så jag vill inte vara i parken. Mina vänner är på baklucks loppis i ett parkeringshus. Det är populärt och bra priser där men jag vill inte handla något onödigt så jag var hemma med L. Vi åt falukorv och potatismos. Alltid gott! L hittade en liten falukorv. Han tyckte det var bra pris på den men jag undrar vad jämförpriset var eg. Hängde upp en girlang från shoppingen igår. Det blev fint. Har tröttnat på mitt dataspel. Har inte mått dåligt att influensasprutan. Snön har smält bort men det är mycket lättare att gå på trottoaren utan is så det gör inget. Vi firar inte första advent direkt. Iofs ätit L goda lussebullar.  (Hemligt, köpte smink hos Skincity på rean.) 

Av tjejgrejer - 27 november 2022 11:12

Deras café är populärt. Det är bra priser och trevligt där. För ett tag sedan gick deras kaffemaskin sönder. Då bjöd de på bryggkaffe för 10 kr. Det blev så poppis så de har kvar det. Man måste säga bryggkaffe för att få det för 10 kr. Satt där ett tag idag och kollade trafiken och surfade på mobilen. 

Av tjejgrejer - 27 november 2022 07:26

En av mina kompisar skulle retunera en stor säng som hon var missnöjd med. Hon hade hyrt bärhjälp. De dök upp på rätt tid. Kompisen blev förvånad när de efter fem minuter blev stressade och ville gå iväg. De sade att de skulle fynda en sak på black friday rean och måste gå iväg direkt. Min kompis blev paff och lät dem springa iväg. De bestämde en ny tid. 

Av tjejgrejer - 27 november 2022 06:02

Igår på spårvagnen så ramlade min väska sönder helt plötsligt. Alltså spännena till låset ramlade av. Synd för jag gillar min CC-väska så mycket. Den var begagnad redan när jag köpte den men ändå. Nu får jag byta till en annan väska. 

Av tjejgrejer - 27 november 2022 05:57

Sov bra hela natten. Så skönt. Är fortfarande glad över att jag hade det så roligt igår. Just nu dricker jag en andra kaffemugg och det är helt svart ute. Undrar hur den här dagen kommer att se ut. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards