Alla inlägg under november 2022

Av tjejgrejer - 27 november 2022 07:26

En av mina kompisar skulle retunera en stor säng som hon var missnöjd med. Hon hade hyrt bärhjälp. De dök upp på rätt tid. Kompisen blev förvånad när de efter fem minuter blev stressade och ville gå iväg. De sade att de skulle fynda en sak på black friday rean och måste gå iväg direkt. Min kompis blev paff och lät dem springa iväg. De bestämde en ny tid. 

Av tjejgrejer - 27 november 2022 06:02

Igår på spårvagnen så ramlade min väska sönder helt plötsligt. Alltså spännena till låset ramlade av. Synd för jag gillar min CC-väska så mycket. Den var begagnad redan när jag köpte den men ändå. Nu får jag byta till en annan väska. 

Av tjejgrejer - 27 november 2022 05:57

Sov bra hela natten. Så skönt. Är fortfarande glad över att jag hade det så roligt igår. Just nu dricker jag en andra kaffemugg och det är helt svart ute. Undrar hur den här dagen kommer att se ut. 

Av tjejgrejer - 26 november 2022 17:33

Vi åkte buss ut till Ingelsta köpcentrum. Hon skulle lämna tillbaka några saker hos Biltema. Sen fikade vi där. Det var fullt med folk men vi ett bord ändå. Bra med billig fika. Sedan travade vi iväg till Dollarstore. Utan bil är det en bit att gå. Ruggigt väder men det gick hyfsat snabbt dit ändå. Har konstigt nog aldrig varit i denna affär. L och jag åker ju alltid till Rusta istället. Dollarstore är en stor affär med massor av varor. Vi hittade både det ena och andra. Som tur var skippade vi några avdelningar. Jag kollade juldeco och praktiska saker. Min kompis handlade massor prylar. Vi hade det roligt ihop. Tillslut kom vi till kassan. Blev då väldigt pinsamt när jag inte hade täckning på mitt kort. Min kompis räddade mig och betalade. Skämdes så! Hjälpte henne att packa ner alla hennes saker i hennes dramat. Korkat nog lade jag hennes pausläsk längst ner. Hon muttrade när hon upptäckte det men blev inte arg. Sen gick vi mot busshållplatsen och hann precis med en buss hem. Vi småpratade i bussen och kom överrens om att träffas snart igen. Roligt! 

Här är lite av det jag köpte. 

 

Stort silverglitter, 20 kr. Rött glitter 10 kr. Braständare billigt. 

Av tjejgrejer - 26 november 2022 11:23

Vaknade upp kl 07.30 och hade ont i ryggen och nacken för jag låg ner så mycket igår. Idag mår jag lite bättre men inte 100%. Tog det lugnt i morse. Sen åkte vi till Eko. De har bra pris på kolsyrepatroner. Vi köpte sockor och godis. Vi har ungefär samma storlek på fötter så vi använder varandras sockor. Jag orkade inte med godiset riktigt. Kan bli så när man mår dåligt. L ser på fotbolls-VM. Jag är inte alls intresserad av fotboll. 

Av tjejgrejer - 25 november 2022 17:01

På fm tvättade jag en rätt stor tvätt. Sen kände jag mig så otroligt trött. Har legat och slumrat tills nu. När jag gick upp så flimrade de i ögonen och jag kände mig snurrig. Är nog inte helt frisk. Det gick över och jag drack kaffe. 

Av tjejgrejer - 25 november 2022 16:58

Handlade kaffekoppar hos Boozt. Fick rätt bra rabatt på dem. En julklapp till en släkting. 

Av tjejgrejer - 25 november 2022 08:17

En granne hälsade på mig glatt. Jag blev så glad. Det räddade min förmiddag. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards