Alla inlägg den 20 oktober 2022

Av tjejgrejer - 20 oktober 2022 20:22

Fick julfeeling och haffade en glögg när vi var i varuhuset. Glad i hågen provdrack vi den. Saftglöggen. Den är ok. Ganska sur men jag ska dricka upp flaskan. Det blir inget mer köp av den. 

 

Av tjejgrejer - 20 oktober 2022 18:31

För två dagar sedan beställde jag rätt mycket från Apotea på nätet. Idag kom redan paketet. Det är bra att beställa härifrån. Alltid frakfritt och ca 20 kr under de fysiska apotekspriserna. I lådan ser ni hälften av vad jag beställde. 

   

Av tjejgrejer - 20 oktober 2022 11:42

Vi fick positiva nyheter idag. Våran andra flyttstädning blev godkänd. Sedan en annan bra nyhet. 


Gick iväg kl 11.00 för att köpa korv till middagen. Vi ville ha något billigt. Jag gillar wienerkorv men L gör inte det. Ica ligger nära universitet här så det var fullt med studenter i affären. Valde grillkorv. För varmkorven som L ville ha såg ut som wienerkorvar, haha! Det blir ofta såhär i affären när jag ska handla till L. Vad jag än väljer så blir det fel. Men han blev inte arg när jag dök upp hemma med korven. Vill inte äta av denna korv men vi har potismos från igår som jag gillar. 


Igår köpte vi ett soffbord på Ikea. Jag ville inte följa med in pga min fobi men ändrade mig på parkeringen. Sen ångrade jag mig för det är ju så mycket folk inne där. L var schysst och vi gick direkt till lagret. Vi tänkte gå till outleten men tydligen har de slutat med den. Lite trist för den var så rolig att besöka. 


Nu är jag fortfarande lite spänd och oroad. Det tar lite tid att komma ur sitt oros-mode. Försöker tänka som en dansk. De oroar sig inte så mycket. 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards