Alla inlägg den 17 oktober 2022

Av tjejgrejer - 17 oktober 2022 20:52

Just nu har Hemtex 40% rea på det väldigt sköna handukarna Hotel Selection. Köpte dem själv för något år sedan och jag är jättenöjd med dem. Finns i flera dova, moderna färger. 

 

Av tjejgrejer - 17 oktober 2022 19:33

Hos Oscar & Clothilde finns mycket fina inredningssaker. Fick lust att beställa men har köpstopp nu pga flytten. Kolla här! En servettring för 79 kr som är ett löv. 

 

Passar rätt bra till denna skål som ser ut som kålblad. Kostar 279 kr. 

 

En fotogenlampa blir fint till detta på bordet och är den bra preppninggrej också!

 

Lite juligt nu med en guldgran. 

 

Gullig julkula.

 


Av tjejgrejer - 17 oktober 2022 13:34

Vi handlade middag som skulle räcka till två dagar plus fil och mjölk och lite annat.  


Fryst fisk - dyrt nu

Isterband - rätt billig korv 

Potatis - normalpris, god potatis 

Matlagningsgrädde - billigt 

Mjölk - ganska högt pris

Fil - har gått upp i pris 

Ägg - L hittade en billig låda 

Purjolök - billigt

Tomater - hyfsat billigt 


Vi handlade på Ica och kassen blev tung. Den kostade lite över 200 kr. L tyckte det var dyrt men jag tycker nog att det inte var så dyrt ändå för en hel kasse bra mat. Man får helt enkelt gå runt i affären och kolla vad som är billigt just då och beska med höjda priser på den mat man måste ha. Ser fram emot att äta Isterbanden. Ugnsbakad fisk är också gott. Vi äter för lite fisk. 

 



Av tjejgrejer - 17 oktober 2022 07:43

Upptäckte att det var samma färg på undertröjan som på collegetröjan jag hade. Kollade och det var samma märke, RL på den. Så det är samma färg. En kall ljusblå fin färg. Snyggt tillsammans. Jag gillar att kolla in olika färger. Hade högt betyg i Bild i skolan. Är egentligen inte så bra på att rita utan vet vilka färger som passar ihop. 

Av tjejgrejer - 17 oktober 2022 07:40

Nu har jag blivit så gammal så jag måste gå på toa mitt i natten nästan varje natt. Igår var jag uppe till 22.30 Sen drack jag inget på kvällen. Jag sov till 06.15 Så skönt.  

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards