Alla inlägg den 3 oktober 2022

Av tjejgrejer - 3 oktober 2022 19:51

För x antal månader sedan så fick jag helt plöstsligt massor av ny vänförfrågningar. Jag som hela tiden haft under 10 vänner blev glad. Nu kände jag knappt de som frågade. Men jag accepterade ca 30 stycken. Först började männen skriva till mig hela tiden. Antingen ville de ha sex eller ett förhållande. Jag var inte intresserad. En kille skrev det första han gjode om sitt underliv. Visserligen hade han tydligen ont i det men han kunde väl kontakta någon annan för det. Sen började kvinnorna att vilja sälja bantningpiller eller kostpiller till mig. Eller så skulle jag stötta dem eller gå med i någon grupp ang det. Det ville jag inte heller. Efter ett tag så gjorde jag ett skojinlägg där jag påstod att jag ätit ett speciellt piller. Sen hade jag gått ner i vikt av det. Bilder före och efter. Bara en av mina kompisar såg att det var ett skojinlägg. En del hade gjort tummen upp, haha! Sen är de de där som aldrig ger någon tumme upp på mina inlägg fast jag gör det på deras inlägg. Tillslut tröttnar man. 

Av tjejgrejer - 3 oktober 2022 19:06

Tog en kaffe på Åbys café.

Av tjejgrejer - 3 oktober 2022 12:09

Satt i väntrummet och vi sneglade på varandra. Vad hade de för åkommor då!? Var lite nervös. Jag skulle förslå en ändring i min medecin och läkarna är inte alltid med på noterna då. Efter ett tag tänkte jag att det inte gör något om doktorn inte går med på förslaget. Läkaren var trevlig. Frågade ut mig om mitt liv. Sen gick han med på förslaget om ny medicin. Jag blev så glad. Nu får ja se om de nya pillerna funkar i min vardag. 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards