Alla inlägg den 7 oktober 2022

Hub

Av tjejgrejer - 7 oktober 2022 20:06

Idag fick vi hem en hub till tv:n. Det blev mycket roligare att kolla på tv med den. Håller på att lära mig om den nu. Kul att bläddra bland kanalerna. 


Annars har vi jobbat med flytten idag igen. Så mycket att göra. En vän som jag tjafsat med skickade mig en kram idag. Blev glad för det. Vad det har blåst idag. Undrar hur mycket det blåste i byarna!? 

Av tjejgrejer - 7 oktober 2022 07:59

Nu på morgonen var jag på väg till mataffären. En kille i 35-års åldern cyklar förbi nära och ler och säger ring ring! När han får se hur gammal jag är så cyklar han vidare, haha! 

Av tjejgrejer - 7 oktober 2022 05:20

Vi var lite misstänksamma mot duschen i nya lägenheten. Det är en duschkabin. Såna kan ju vara lite ostadiga. I förra badrummet var det glasdörrar med kaklad vägg. Väldigt litet badrum. Nuvarande är lite större. Klev in i kabinen. Den var stadigt. Lätt att ställa in värmen på vattnet i blandaren. Kabinen är lite större än duschen på gamla stället. Glad i hågen duschade jag länge. Skönt att bli fräsch efter flyttbestyren. L tog en kortare dusch och var också nöjd med badrummet. 

Av tjejgrejer - 7 oktober 2022 05:16

Mina vänner och jag. Vi går till ett klassiskt svenskt café. Jag tog Napolionsbakelse och de andra räkmackor. Vi är äldre men har långt hår, risigt hår, haha! Blå ögon, ljus hy och tre av oss har små näsor. Vi håller armarna stilla när vi pratar, lågmält. Vi undviker att prata om religion, politik och pengar. Trivs med mina gelikar. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards