Alla inlägg den 13 oktober 2022

Av tjejgrejer - 13 oktober 2022 19:13

Vi handlade gardiner idag hos Rusta. Hittade fina röda gardiner till ett billigt pris. På väg genom affären så började jag skratta när jag såg vad tofflorna hette! De hette som jag! Hahaha! 

 

Btw.....det är billigt att vara en toffel! 

Av tjejgrejer - 13 oktober 2022 17:00

Jag är det svarta fåret i min familj. Nu i min familj och när jag växte upp också. Mina bröder är alla mycket smartare än jag. Mina föräldrar var intelligentare än mig. Min plastpappa är civilingejör. Pluggade hårt i skolan och arbetade mycket hemma men det ledde ingenstans. 


Är glad att min dotter är smart. Men att L har 128 i IQ är ganska jobbigt. Det finns ingenting som jag gör bättre än honom eller ens lika bra. Har inget berättigande att finnas till. Känner mig så värdelös. Är betrodd att göra kaffe typ. Ligger såklart längst ner i värdeskalan i familjesamankoster. Usch det här blev en trist text. Men svarta fåret finns inte bara på film. Det finns säkert någon som känner igen sig. Jag var korkad (höhö!) och gjorde ett IQ test för några år sedan. Gjorde Mensas tes flera gånger. Inget att rekommendera om man inte är så smart. Det är ett svårt test. Jag fick 94 poäng. Om de gjort ett rikigt IQ test på mig innan jag började skolan så kanske jag hade sluppit vanliga skolan där jag blev plågad av både läraren och de andra barnen. Det enda riktigt vettiga jag lärde mig i skolan var att läsa. Då öppnade sig en ny värld för mig. 

Av tjejgrejer - 13 oktober 2022 16:47

Det började inte så bra men blev bättre sedan. Åt wienerbröd till frukost haha! Sen gjorde L köttfärslimpa med morot i. Det var så mycket riven morot i så det blev morotsslimpa istället. Kändes nyttigt. Gräddsås och kokt potatis till. På eftermiddagen ville L ha godis eller kakor. Jag vägrade köpa det. Nu har vi ätit av middagen igen fast stekt. Om jag blir mera hungrig ikväll ska jag ta en morot. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards