Alla inlägg under maj 2023

Av tjejgrejer - 17 maj 2023 14:38

Båda mina roliga grejor som jag skulle göra idag blev inställda pga sjukdom. Folk kan ju inte hjälpa det men det är så trist att bara vara hemma. Idag skulle jag ha tränat på ett gym gratis med en vän. Sen skulle jag ha grattat en 70-åring på dennes födelsedag. Inklusive sprit då. Nu dricker jag knappt inget eller jag blir iallafall ingen roligare person med sprit. Men födelsedagsbarnet är glad i sprit och kan bli rätt "rolig" (Kläcka ur sig sanningar och skrika!) 


Nu regnar det för fullt igen. Man har inte lust att flanera ute. Vi käkade korv med bröd till middag. Lätt och gott! 

Av tjejgrejer - 17 maj 2023 09:23

Är så taggad inför grejen ska ska göra först idag. Har förberett mig sen igår. Jag kommer sällan försent. Detta efter att jag var så blyg när jag var barn och ville inte alls ha uppmärksamhet om jag kom försent till skolan. Hann damma ett fönster. Hur dammar man ett gammalt skepp med trådar och små kanoner!? Först dammsög jag den sen gick jag loss men våta papperstussar och tops. Det blev rätt bra. Hängde upp gardinerna på sidan, det ger ett öppnare uttryck. 

Av tjejgrejer - 17 maj 2023 07:36

Förkylningen är över men jag är forfande trött fast jag sover bra. Suck! Men idag händer lite roliga saker. Eller inte, det blir vad man gör av det. Försöker vara positiv. Jag är bra med det mot andra men inte med mig själv. Regn ute men en liten solglimt just nu. Bra att det regnar, så man kan grilla igen. Iofs så gör vi inte det nu när vi bor i stan men tanken är rolig. Ska uppdatera med de roliga sakerna sen, stay tuned! Haha! Men vet inte om det blir bilder. Alla är inte linslusar. Igår åt jag en tårta som hette Red Velvet. Ehhh, den skulle ha hetat Red Concret istället! Vilken stabbig tårta......

Av tjejgrejer - 16 maj 2023 19:05

I know!

Av tjejgrejer - 16 maj 2023 19:04

Sol i parken

Av tjejgrejer - 16 maj 2023 17:26

Idag var det målarkurs igen. Eh tja vi pratade mest. Det var bara en till där. Roligt att prata med henne. Hemma sen åt vi varm mat från Hemköps buffé. Rätt gott. Kaffe. Dataspel. Lite regn ute. Syrenerna slår snart ut. 

Av tjejgrejer - 15 maj 2023 19:50

Tog på mina Valentino skor igår när vi skulle ut. L sade -Har du på dig tivoliskor? Män och mode, hmm!

Av tjejgrejer - 15 maj 2023 16:51

Från hotellterassen såg det ut så här.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards