Alla inlägg den 23 maj 2023

Av tjejgrejer - 23 maj 2023 14:43

Saknar balkong. Öppnade fönstret mot promenaden för att få lite sol. Kollade vilka bilar som körde förbi. De vanligaste märkena var Volvo, Peugeot, Wolkvaken och BMW. Lite förvånad.

Av tjejgrejer - 23 maj 2023 04:50

Vi har som bekant en blå Volvo. Tycker ofta att fåglarna skiter på just våran bil. L läste statistik över vilka bilar som fåglarna skiter på. Just blå bilar låg helt klart överst på listan. Det trodde att fåglarna trodde de var över vatten. Det var inte helt bra att ha en röd bil heller. Rött - fara! Nästa bil blir inte en blå! 

 

Här helt nytvättad. 

Av tjejgrejer - 23 maj 2023 04:37

Somnade snabbt kl 22.00 igår. Skönt att sova hela natten. Nu är jag uppe tidigt och kaffe som vanligt. Inte té haha. Just nu åkte första spårvagnen förbi. Eller dundrar förbi som sagt. Fåglarna sjunger inte idag. Det regnar lite ute. Har varit inne på dataspelet, nyhetssajt och facebook. Idag är det målarkurs. Då ska jag duscha! Gör inte det varje dag för jag blir för torr då. Bra för miljön också, haha! Hoppas vi pratar mera än målar. Är ganska trött på det. Fast det var roligt att ha utställning. Undrar vad jag ska äta till frukost!? Är trött på de eviga mackorna. Vi har ändå både salami och god ost (prästost lagrad i 8 månader) Tror jag ska äta gröt. Av någon anledning tycker jag att det är gott. Nu ska jag läsa några andra bloggar här på Bloggplatsen. Läser knappt proffsbloggar längre. Intressantare med folks vanliga liv. Har aldrig varit så intresserad av kändisars liv. Vem är Wahlgrens?? Haha! 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards