Alla inlägg den 18 juni 2023

Av tjejgrejer - 18 juni 2023 16:04

En stalker har inte tillstymelse till eget liv. De lever av dig. Finns under huden på dig. Övervakar, vill känna makt över dig. De följer efter dig precis överallt. Hela deras existens går ut på att vara nära dig. Vill se dig lida. Är gränslösa. Bryr sig inte att de gör brott när de håller på. Min stalker sade på ett fika att om inte han mådde bra så skulle ingen annan göra det heller. Mina stalkers filmar mig, har spionprogram i mina mobiler. Går in i lägenheten när vi sover om jag inte sätter på en extra låsgreja. De har borrat hål och dragit ledningar så de kan släppa klimedel i huvudet på mig. Ni kanske tror att jag är galen. Men det är mina stalkers som är helgalna. 

Av tjejgrejer - 18 juni 2023 14:26

Det hällregnar nu, vad bra! Vaknade inatt. Konstigt, jag borde sovit bättre efter den otroligt långa promenaden i Sthlm. Somnade om efter några timmar. Sov till halv tio. Tvättade sen. Bra att få det gjort. L gjorde Kinamat, kycklinggryta. Köttet föll isär. Så gott! Handlade kaffe och mjölk. Torkade tvätten. Gick i regn och blåst till Täppans cafe. Tog en kaffe. Det var fullt i cafeet. Lite jobbigt. På hemvägen såg jag en Porche och flera BMW-ar vid kyrkan. L ser Moto GP och jag slocknade på sängen igen. Banjaja är i farten på banan. Kaffe snart igen. Varmt idag här. 

Av tjejgrejer - 18 juni 2023 11:05

Köpte Guess skor för 350 kr på Tradera. Nöjd med mitt köp. Det stog i annonsen att de var gröna. Nu var de blå istället, bra!

Av tjejgrejer - 18 juni 2023 01:58

Att man kan tycka att det är så bra. 

Av tjejgrejer - 18 juni 2023 01:13

Tänkte bara mellanlanda men allt var superdyrt, stängt eller uppbokat så medans jag travade runt som en galning igår så jag såg både det ena och andra. Det blir inga bilder för jag ville slippa ha stalkern i hasorna. Om du haft en sådan efter dig så fattar du nog hur mycket man måste anstränga sig för att slippa ha den efter sig. Lämnade mobilen hemma och gjorde lite andra saker för att slippa min plågoande. 


Hasade runt i mina nya sandlarer so iofs är snygga men inte sköna att gå i tyvärr. Espandriller som jag hittade på H&M på rea för 200 kr. Fanns svarta kvar för 299 kr. Kolla de är Valentinoinspirerade. 

 

Iallafall jag kom upp till Sergels torg och de hade hängt upp glimmrande saker över torget. Silverglimmer. Det såg snyggt ut i solen. Fikade på EH. Gick på toa på Åhléns. De har en så bra betaltoa. Lugnt där och rent. Det var massor av turister i stan. Mest svenskar, man förstår ju varför. Gick i folkmyllret uppför Drottninggatan som är en gågata till Myrorna som ligger på en sidogata. Hittade inte rikigt vad jag ville ha på Myrorna men fann en Carolina Herrera top. Blev inget köp ändå. 


Sen fikade jag för reapris hos 7eleven. Trevligt och bra. Sen började jag söka hotell och det var ett kapitel för sig nu i mitten av sommaren. Vilka priser! Ett rum som häromåret kostade 1500 kr kostade nu 4500 kr, för en natt!! Travade runt hela gamla staden. Härligt ställe förresten. Gillar gamla saker, haha! Solen gassade och folk var glada. Sen gick jag till ett vandrarhem. De hade bara det finaste rummet kvar och det kostade 4200 kr för två dagar, suck! Tackade artikt för mig och gick iväg. 

Sen var jag på Kungsholmen en snurra. Rätt trevlig stadsdel fast jag hittade inte så många hotell där jag gick. Iofs ett enklare men det stod en hord ungkarlar utanför så jag skippade det. På centralen köpte jag en wrap och en dricka. Travade iväg igen. I en trappa snubblade jag och blev skitig, suck. Fanns inget vatten i närheten. Kände mig som en riktig WT. Det var frustrerande. Jag åker gärna upp igen och bara går runt en dag utan agenda. Med bättre skor på då. Beställde biljett hem men fick en kostig där jag skulle åka till Eskilstuna och byta till Norrköping sen. Blev sur på den biljetten och travade runt lite mer på stan, missade tåget med flit. Irriterand att förlora 231 kr. Tillslut bestämde jag mig för att åka hem ändå. Hittade en ledig plats på Centralen och åt min laxmacka. Den var god. Fanta till det. Köpte ny biljett, kollade bytena noga nu. Inga byten, bra. Trodde jag ja! Nu kom inte tåget. Fick vänta på det i ca 30 min extra. Stod i skugga men utan mobilen blev det tradigt. Fick en bra plats sen kom nästa rätt jobbiga sak. Tåget gick bara till Nyköping. Sen skulle det vara ersättningsbuss. 


Såklart var den sen men man frös inte iallafall! Den skulle inte stanna i Kolmården men gjorde det ändå. Bra när servicepersonal fattar att de ska just ge service. Tillslut var jag framme i Norrköping. Hade satt mig strategiskt vid utgången så jag kom snabbt av. Haltade hem till en sur och arg man. Ett annat kapitel. Stockholm, vi ses igen! 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards