Alla inlägg den 10 juni 2023

Av tjejgrejer - 10 juni 2023 17:27

Det var soligt ute men blåsigt. L ville åka till Sörping. Vi tog en liten glass bakom Smultronstället. Salt karamell för mig och kokkoskola för L. Det blåste kallt där vi satt så det var inte trevligt tyvärr. 

Av tjejgrejer - 10 juni 2023 15:11

Fast huvet var fullt med tvångstankar. Sen var magen i olag också. På kasst humör gjorde jag det jag skulle utomhus. Det blev en lång promenad och lite annat. Kände mig stark efteråt som inte bara gick hem direkt. Föresten, vad bra att hela lägenheten är städad nu. Känns så trevligt. Nu ser man ut genom fönstrena mot promenaden. 

Av tjejgrejer - 10 juni 2023 14:47

Igår kom min dotter och hennes pojkvän på besök. Det var ett halvår sen vi sågs. Kramar. Det var bra stämning under hela besöket. Vi åt kaffebröd och melon. Pratade om allt vad som hänt senaste tiden. De skulle vidare sen till en festival i Stockholm och bo på ett fint hotell. Roligt för dem. De står i och jobbar hårt och studerar annars. Vi gick en kortare promenad och köpte pizza. Mumsade i oss dem hemma. Mycket prat och umgänge. De, en snart civilingenjör och en ljud- och bild tekninker kunde inte lösa problemet med Ls slocknade Philipstv. Men de försökte länge. Tråkigt att den är så svår att laga. De sov på våran stora divansoffa. Sade hejdå imorse. Ledsen inombords, när får jag se henne igen? 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards