Alla inlägg under april 2023

Av tjejgrejer - 10 april 2023 21:38

Hittade det hos Homeroom. Kostar bara 139 kr för ett par. 

 

Av tjejgrejer - 10 april 2023 21:23

Här är en bild på väldigt goda rullar som jag fick på påskbordet idag. Vågade inte fråga om receptet. Tror det är majonnäs med creme fraiche och persilja i. Vill göra egna rullar.

Av tjejgrejer - 10 april 2023 21:15

Träningsvärk både här och där. Har promenrat rätt långt idag också. Försöker tycka att värken är bra ändå, det går ju över. Andra har det värre! 

Av tjejgrejer - 10 april 2023 20:08

Handlar om ens favvosläkting. Tog inte med ens barn för det är ju självklart att man gillar dem bäst. Hoppas ni tycker omröstningen är lite rolig! 

Av tjejgrejer - 10 april 2023 17:54

Försöker inte göra så stort väsen av mig. Idag upptäckte jag att många gick runt med handdukar eller papper och torkade av maskinerna efter sig. Öh jag hade inget sånt med mig. Nu blir jag inte så svettig när jag tränar men man ska ju torka av maskinen iallafall. När jag gick mot omklädningsrummet såg jag en stor pappersrulle med en sprayflaska brevid. Ok jag förstår hur den ska användas. Nästa gång blir det mindre pinsamt. Idag var jag på gymet igen. En av mina favvomaskiner var trasig. Lite tråkigt. Höll till godo med de andra maskinerna. Hittade lite bätte i lokalerna idag. Satt i relaxen efteråt och kopplade av. 

Av tjejgrejer - 10 april 2023 17:38

Han har ju nu en ny partner som han flyttat ihop med efter att mamma dog. Idag var jag där ensam på påskmiddag. Det var trevlig stämning från början. Hittade en fin bukett hos Ica till bra pris som jag tyckte var lite roligt också med glada färger och ett påskägg i. Gav den till hans parner. Hon blev glad. 


De hade gjort iordning en massa mat som såg så god ut. Vi gick runt innan middagen och kollade hur de gjort om hans lägenhet. Till min förvåning så hade det blivit jättefint. De hade bytt plast på flera rum och fått in hans nya partners saker på ett bra sätt. Gick förundrat runt och kollade in all fin inredning. 


Sen dök en av hennes barn upp. En man i min ålder. Han var trevlig. Vi högg in på middagen och jag ångrar att jag inte fotade den. Maten var både vacker och jättegod. Tog om två gånger. Mums! Vi pratade om allt möjligt och det var trevligt. 


Sen kaffe i det stora rummet mot allén. Satt ett tag i solen på balkongen. De bor högst upp så det var lite svindlande att kolla neråt. Vi år gräddbakelser som var så goda. Som tur var fick jag mjölk till kaffet. Allt var så bra och trevligt. Alla kom bra överrens. 


Efter det skulle killen chappa och det var dags för mig att gå hem. Fick med mig lite mat hem till min man. Vandrade hemåt i sol men lite kyligt väder ändå. Så bra att jag går bättre ihop med min plastpappas partner nu. 


Av tjejgrejer - 10 april 2023 12:33

Nu fick jag plats. Så skönt i solen!

Av tjejgrejer - 10 april 2023 09:09

Vi vandrade längs stranden. Kom till hamnen. Tog en kaffe på ett café. Vi skulle med båten sen till Mogan.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards