Alla inlägg under april 2023

Av tjejgrejer - 14 april 2023 11:37

Hos Bastard burger har de en jättegod Orio milkshake.

Av tjejgrejer - 13 april 2023 18:44

När vi var på Gran Canaria så åkte vi denna tur.

Av tjejgrejer - 13 april 2023 18:12

De hade billigt fikabröd igen. 5 kr styck. Deras stora kammar smakar så gott. Det fanns mycket att välja på.

Av tjejgrejer - 13 april 2023 12:43

Gick på Citygross medans L tvättade bilen. Hittar inte så bra där men tog mig igenom affären. Fann nästan allt. Varorna täckte inte botten på den stora kundvagnen. Ändå kostade det 435 kr. Det blev två matkassar, så man får vara nöjd ändå. 

Av tjejgrejer - 13 april 2023 04:29

Från Homeroom.

 

Av tjejgrejer - 13 april 2023 04:14

Åt baconrulladerna igen. Det var ju purjolök i dem. inte persilja som jag skrev.

Av tjejgrejer - 12 april 2023 21:22

Sover bättre om natten nu. Nästa vecka ska en kompis och jag till Ikea för att prova sängar. Kanske blir det ett köp. Vi kollar resor men inser att vi inte har råd. Tips! Hittade en så billig resa till Puerto Rico, Kanarieöarna, 20 dagar! för ca 6600 kr per person! Visst är det billigt. Gå in på Travelmarket och välj långresedagarna. Kolla listan och hitta resan där och en länk till Tui som säljer resan. Lite lättare än att gå direkt till Tui, konstigt nog. Hotellet var 3-stjärnigt. 


Det går tungt att sluta äta godis och kakor. Bara idag har det blivit tre bullar och en kaka. Suck! Jag är nog sockerberoende. Äter för att trösta mig också när jag är nere. Fast vi äter nästan aldrig kvällsmat. Nåt bra iallafall. 


En kompis har svårt att få något sålt på beg. marknaden. Folk har inte pengar. Själv orkar jag inte längre sälja. Har gått back senast jag sålt saker på Tradera. På Facebook så ska folk pruta fast man sänkt priset. Så tröttsamt. 


Vi deklarerade tidigt. Så vi har fått skattepengar tillbaka redan. Snart är det helg men som förtidapensinär bryr man sig inte riktigt. 

Av tjejgrejer - 12 april 2023 21:17

Tvålbehållaren blinkade som om den ville upplysa om att man inte skulle glömma tvålen. Det kom ut skum från den. En extra lång spak på vattenblandaren så det var lätt att ställa in vattnet. Sen kom handpappret fram automatiskt från boxen brevid som lyste lite grönt. Det gick också att ta fram ett extra papper genom att trycka på en panel manuellt, bra! 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards