Alla inlägg den 28 april 2023

Av tjejgrejer - 28 april 2023 18:34

Tränade rätt tidigt. Åkte dit i rusningstrafik så det tog lång tid att komma dit. Efter träningen satt jag ensam i relaxen,så skönt. Hemma igen ville L åka och handla mat till helgen. Turen gick till Coop för Ica har ju slutat med vårat favoritkaffe, Gevalia.  


Klockan började närman sig lunch och vi åt potatissallad, mimosasallad och rökt skinka. Gott. Sen mådde jag dåligt, fick ångest och lade mig ner och vilade. Det gick inte över så jag tog två lugnande tabletter. Sen gick det över sakta. Åkte till stan och gick runt. Var på biblioteket och lästa bl a Vogue. Butiken Normal hade öppnad i Domino. Det var mycket folk där men jag gick in ändå. De har roligt och billigt sortiment. Köpte en Grapefrukt ansiktstvätt efter att köat länge till kassan. Sen satt jag ner på en soffa och svarade på ett mess och surfade lite.


Gick sedan till Pressbyrån och köpte en god Magnumglass till halva priset nu igen och åt i solen. Åkte och hämtade ett paket och sen åkte jag en hållplats hem. 


Nu har vi just ätit potatisallad och skinka igen. L har börjat titta på helgens motortävlingar. Jag spelar mitt Township dataspel. 


Av tjejgrejer - 28 april 2023 14:58

Finns hos Lindahls café.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards