Direktlänk till inlägg 20 juli 2021

Slippa reklam på Youtube

Av tjejgrejer - 20 juli 2021 12:35

Lyssnar på mycket musik på youtube. Gillar det mycket bättre än Spotify. För något år sedan försökte jag ta en prenumeration för att slippa reklamen. Det skulle kosta 99 kr i månaden. Men mitt kort godtogs inte. Har försökt stå ut med en irriterande reklamen. Det är ju inte lite heller. Jag tröttnade och försökte få ett abbonemang igen. Nu fanns det ett billigare alternativ. För ca 60 kr i månaden slapp man all reklam. Men inga fler förmåner. Det kallades Lite. Nu godtog de mitt kort och jag älskar det redan. Så otroligt skönt att slippa reklamen! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejgrejer - Torsdag 16 maj 08:04

Ja eller all syntes i tyger. Visst man behöver inte stryka det men så jobbigt mot huden. Sen andas det inte när det är varmt. Är jättesvårt att hitta klänningar i bomull, tyvärr.  ...

Av tjejgrejer - Torsdag 16 maj 07:59


Är nog folkparken. Här i Ektorp finns en liten park. Jag har börjat gilla den också men den kan inte mäta sig med den stora folkparken. Ektorpparken heter nog inte ens det. Undrar om jag orkar lära mig det riktiga namnet. En bild från blomdalen i fol...

Av tjejgrejer - Onsdag 15 maj 12:09

Här en klänning i 40-tals stil. Den kommer från Pieces och kostar 399 kr. Den finns i flera färger.     En trendig skjortklänning som passar till allt. Från ONLY för 429 kr.   Kort klänning i stark färg från ONLY. Finns i grönt också och ...

Av tjejgrejer - Onsdag 15 maj 11:18

Vi gick på piren. Fotade två stora båtar som låg i ytterhamnen. Sen ett svanpar som oroligt iakttog oss fast vi var långt ifrån. Det glittrade så fint i vattnet. ...

Av tjejgrejer - Onsdag 15 maj 04:02

Dagens morgon - kråkorna och fiskmåsarna tävlar om att låta mest..... Dagen frulle - inte dags än, äter inte på natten Dagens träd - rosa körsbärsträd Dagens film - Top Gun nu igen  Dagens dricka - Fanta "low calorie" Haha! Den är inte god ...

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards