Alla inlägg den 7 juli 2021

Av tjejgrejer - 7 juli 2021 10:40

Blev glad när jag hittade en lagom stor rund badrumsmatta hos Rusta. Den var billig också. Den var mjuk och hade rätt färg för mitt badrum som går i svart och vitt. Mattan var grå. Hemma så ser jag efter ett tag att mattan faktiskt är grön. Inte min favoritfärg. Men den är dovt grön så det gör inte så mycket. Väldigt skön och mysig matt annars. Just nu är den på rea för tokbilliga 39.90 och den finns i flera fina färger. 


Annars är Rusta en av mina favvoaffärer. Det är lagom stort och de har det mesta. De har väldigt fina inredningssaker. Fick stoppa mig själv för jag har för mycket saker hemma. Min man och jag har varit i denna affär otaliga gånger. Ett tag åkte vi dit en gång i veckan. Lite tokigt men roligt. 


Av tjejgrejer - 7 juli 2021 10:21

Just nu regnar det men det har varit så fint väder i flera dagar innan. Gick till Färgargården för att fika med mamma. Jag kom lite tidigt så jag gick runt och fotade. Det var kul att se folk under promenaden till cafét. Många har ledigt och är i semestermood. Glada och avslappnade. Folk börjar få solbränna och ser snygga ut. Första bilden är på ett litet fint hus som ligger lite avsides från cafét. 

 

Fina gammaldags rosor. 

 

En av huvudbyggnaderna. 

 

Blommor vid fasad. 

     

 

Växtligheten i i full blom och det är lummigt och mysigt i parken. 

 

Mumsigt fika. Smakade väldigt gott som vanlig. 

 


Av tjejgrejer - 7 juli 2021 10:06

Mitt rosa diskställ börjar bli gammalt och jag kollad på nätet efter ett nytt. Hittade ett snyggt hos Dimoda för 299 kr. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards