Alla inlägg den 10 juli 2021

Av tjejgrejer - 10 juli 2021 19:28

Vaknade sent idag. När jag kollade klockan så såg jag att det bara var trekvart kvar till jag skulle möta mamma i city. Stressdrack kaffe och läste nyheterna på nätet. Sen sminkade jag mig lite. Bara foundation och läppglans. Satte på mig en klänning och drog iväg. Det var varmt och skönt ute. Gillar Juli. Hann precis fram i tid. Tänkte jag skulle ta en smörgås men när vi såg de luftigka jordgubbsbakelserna så gav vi upp. 

 

Enda dåliga med bakelserna var att det var guldpärlor på. Mamma var rädd att ha sönder en tand och jag tycker de är så jobbiga att äta. Mamma var lessen för något. Det gick inte att ta reda på vad det var. Försökte muntra upp henne men det gick inte. Blev lättad när hon efter en timme sade att hon ville gå hem. 


Sen gick jag genom hörsalsparken. För några år sedan gjorde de om parken. Den blev riktigt fin efter med mera sittplatser och grönt. Gick in på New Yorker. Hittade just inget där. Sen vandrade jag vidare till Linden och Johnells. Deras rea var inte så stor så jag gick vidare. Hittade Johnells outlet. En stor lokal. Jag blev jätteglad. Kläderna hängde efter storlek. Gick noga igenom allt. Tillslut valde jag en Kenzokjol och matchande tröja. Är väldigt nöjd med mitt köp. 

   

Gick i en del andra affärer. Hos Scorett har de snygga skor. Lite italienskt stuk över en del. 

   

En fin sommarväska. 

 

Sen drog jag till Stadium. Bra, påfylld rea. Köpte en gullig Niketopp med somrigt blombrodyr. 

   

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards