Alla inlägg den 9 juli 2021

Av tjejgrejer - 9 juli 2021 17:26

Vi möttes i folkparken. Har inte sett honom på 10 år. Det är faktiskt min första pojkvän. Det var så länge sedan vi gick vidare i livet och skaffade nya partners. Han sade att jag såg ut som vanligt. Tog det som en komplimang. Vi har lätt för att umgås och mycket att prata om. Han bor i Norge nu för tiden. Jag blev lite förvånad när han sade vad han röstade på. Nu var det Norges miljöpari. När vi var ihop var det moderaterna. Han hade sagt upp sig från kontoret där han jobbade som ingengör och nu jobbade han som målare istället. Jag skrattade lite när han sade att det var skönt att jag inte ville kramas. Vi gick runt åbackarna. På en gammal trädstam såg vi en gul svamp. En man som gick förbi sade att det var en svavelticka. Att den bara levde ett år. 

 

 

Vi pratade och pratade. Tillslut var vi hungriga och gick till LA cafe. De serverar Thaimat och jag rekommerade deras Panang. Han tyckte jättemycket om den. Jag fick en hostattack för det var rätt starkt. Sen köpte han kaffe till oss och vi gick upp till fontänen. Vi hade roligt och skojade ihop. Tillslut gick jag hem till mig. 


Av tjejgrejer - 9 juli 2021 08:51

Surfade in på Interflora. Där såg jag att de börjat med något nytt. Eklusiva och lyxiga stora buketter skapade av en mästerflorist. Just nu har Johan Munter skapat väldigt vackra och romantiska buketter som går att köpa. Buketterna är underbara men kostar mycket. 1900 kr är snittprisen på blommorna. 

       

I en intervju hos Interflora säger Johan att han gillar att göra buketter i romantisk och mjuk stil. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards