Alla inlägg under augusti 2023

Av tjejgrejer - 25 augusti 2023 08:46

Vi har en rätt hög bilskatt. Man blir straffad för att motorn i bilen är bra tryck i. Jag fattar detta med miljön. Men t ex så är en start motor bra och säker när man kör om. Nu visst vi ju att vi skulle få denna räkning men matpriserna har gått upp så mycket så denna månad blir det svårt med maten. Inte alls så vi svälter utan vi får ta kreditkortet och köpa mat. Som tur är måste vi inte det varje månad. 

Av tjejgrejer - 23 augusti 2023 18:21

Vi snackade om allt möjligt. Hade det trevligt ihop. Fick goda ostbrödmackor där fast hon har inte mjölk hemma så jag fick dricka slätt kaffe. 

Av tjejgrejer - 22 augusti 2023 13:38

De snygga jeansen. De satt bra på. Sen spelet. Visst ser Sjöberg lite galen ut.

Av tjejgrejer - 22 augusti 2023 13:28

Trivdes så bra hemma hos mormor. Hon bodde i ettt av de vita husen till vänster om vägen. Hon var snäll och stabil. Var ofta hos henne på helgerna. Hon bodde utanför Sörping. 

 

Av tjejgrejer - 21 augusti 2023 19:29

Åkte till Ektorp som ligger nära stadion. Det var många poliser ute. Min vän var inte hemma så jag åkte hem efter ett tag. Vågar inte gå ut nu. Norrköping ska nämligen möta AIK. Det brukar gå vilt till då. Spårvagnarna har vimplar för att fira matchen. 

Av tjejgrejer - 21 augusti 2023 11:36

Kom upp i skaplig tid. Duschade. Åkte till mötesplatsen. Träffade finskan där. Det var trevligt. Men en man glor på mig hela tiden. Han gillar mig men det är inte besvarat. De andra visade honom en bild men han bara glodde på mig. Sen lyssnar han knappt inte på vad jag säger utan håller låda nästan hela tiden. Sen hittade jag en stor flaska Culliness steksmör till L. Han hade diskat och gjort rent spisen när jag kom hem. Duktigt!


Av tjejgrejer - 20 augusti 2023 12:58

Hälsade på yngre kompis idag. Hon blev så glad över att se mig. Hon var bättre från sin ätstörning. Hennes flickvän kramade mig också. Jag fick en jättegod tårta. Vi hade det så roligt ihop. Fick ett lysande armband av en kompis till dem.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards