Alla inlägg under augusti 2023

Av tjejgrejer - 8 augusti 2023 06:30

L var sur igår för jag var ute på promenader. Han blev svartsjuk. Jag orkade inte med det så jag gick till en kompis och sov över där. Vi hade så roligt ihop.

Av tjejgrejer - 7 augusti 2023 12:07

Det var varmt och uppehåll så jag tog en långpromenad i parken. Det var så skönt att vara ute. Sen köpte jag mjölk och pomme till middagen. 

Av tjejgrejer - 7 augusti 2023 07:12

Blixten igår. Det var sådant oväder. Så många blixtar. Kunde inte få med dem på bild. Det öste ner regn också. Tur att vi bor på en höjd, på norr.

Av tjejgrejer - 6 augusti 2023 17:18

Är trött på allt regn och rusk. Här är en bild från min gamla balkong. Typiskt att man grinar så när solen lyser en i ögonen. Älskar att sitta och sola. 

 

Av tjejgrejer - 6 augusti 2023 13:06

En fin vas. Liten Manhattan skål. Se så fint blommorna blir i den sora vasen. 200 kr nu. 

 

En lamskärm i linne med snygg guldig insida. 400 kr nu.

 

Finns i svart också, uh vad snyggt. 350 kr. 

 

Sen en ljussake rocket 175 kr. Bra gå bort present. 

 

Av tjejgrejer - 6 augusti 2023 12:29

Försökte somna om flera gånger. Hade inte någon lust att gå upp. Då kom rygg- och huvudvärk smygande så jag masade mig upp. L sov forfarande. Sträkte på mig och gjorde en stor mugg med kaffe. Värken försvann. L vaknade och vi drack kaffe ihop. Idag ska det komma värsta regnovädret på em så jag passade på att vara ute på fm. Först köpte jag godis på Ica. Åt frulle hemma. Lyxmusli från Paulins serie. Den är helt utan socker så jag tar på lite socker, haha! Sen gjorde jag Ls medicinaskar för nästa vecka. Det gäller att vara nogrann med hans starka läkemedel. Jag tog en till lång promenad.  Satt först vif fontänen och surfade. Efter det gick jag till Ica och tog en billig kaffe och surfade gratis. På henvägen började det regna men jag hann fram innan det brakade löst. Som vanligt såg jag en del roliga och gulliga vovvar. 

 

Bild frå Pixabay av Pexels. 

Av tjejgrejer - 6 augusti 2023 11:41

Ett gäng småfåglar sitter och väntar på posten, haha!

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards