Alla inlägg under augusti 2023

Av tjejgrejer - 17 augusti 2023 06:41

Jag har sovit bra! Grannarna var lugna och inga bomber i city. 

 

Bild från Pinterest.

Av tjejgrejer - 16 augusti 2023 13:39

Roliga möbler!

Av tjejgrejer - 15 augusti 2023 19:17

Nästan inga hundar gillar regn. Vi såg hundar som galloperade hem från parken och matte eller husse fick försöka hänga med i det sträcka kopplet. Såg roligt ut. Nu vräker det verkligen ner. 

Av tjejgrejer - 15 augusti 2023 19:08

Det var nästan tomt i caféet när jag kom dit men finskan satt där ändå. Tog en kaffe och vi pratade rätt länge om ditten och datten. Sen körde vi Yatzy igen. Det var roligt. Nu kom jag sist igen fast jag ändå hade rätt bra siffror till resultat. 


Det var rätt fint väder på fm. Kom hem och vi åt god färdig ostsås som L hade pimpat lite med kryddor och prästost. Gnoccipasta. Mumsigt! 


Mellan de små regnskurarna på em gick jag en promenad och tog en kaffe. Det var varmt ute. Gick sen till Hemköp och handlade toapapper, bindor och en ny deo. Saker jag behövde. Travade hem och sen blev det sämre väder. Vi fikar och äter kakor och bullar. Lugn kväll förutom att det smattrar hårt regn mot ventilen i köket. 

Av tjejgrejer - 15 augusti 2023 19:00

Det regnar hårt och mycket just nu. Åska & blixtar. Ett skådespel. Drog ur datasladden. Tur man har en bostad att vara i. 

 

Bild från IdaT på Pixabay.

Av tjejgrejer - 15 augusti 2023 17:50

Har haft en del privata problem. Så jag har inte orkat skriva så mycket. Snart ska jag nog se min kompis igen. Något att se fram emot iallafall. Hoppas ni mår ok. 

Av tjejgrejer - 14 augusti 2023 13:30

Åkte dit halv elva. Caféet var stängt men då bjuder de på kaffe gratis i allrummet. Så bra! Sen hade några snälla personer bakat så vi fick smaka både blåbärskaka och röbesbröd med olika pålägg. Allt var jättegott! Vi tjejer körde Yatzy. Jag är så dålig på siffror så de andra fick hjälpa mig. Det var roligt men gick inte bra alls, så jag kom sist men det gjorde inget, haha! Sen satt vi i soffgruppen och fikade och hade lite frågesport. Det var tyvärr så svåra frågor så nästan ingen kunde svaren. Jag upptäckte att jag varit där flera timmar och sen messade L och undrade var jag tagit vägen. Drog hem. L var inte sur som tur var. Nu är jag hemma och fikar och L är på ärenden med bilen. Lite skönt att vara ensam hemma. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards