Alla inlägg under september 2022

Av tjejgrejer - 17 september 2022 09:23

De har mycket att välja på. Många gillar att träna och här är ett par fina tajts från Aimn som är nedsatta till 299 kr, 50% rabatt. 

 

Sen en snygg adidaströja också den i nudefärg. Kostar 419 kr just nu. 

 

Lång vinterjacka från Svea till 50% rabatt. Kostar nu 1499 kr. 

 


Av tjejgrejer - 17 september 2022 01:22

Av tjejgrejer - 16 september 2022 15:23

Ica Basic kycklingfilé är fina bitar som är såå goda att äta. Prisvärt! 

Av tjejgrejer - 16 september 2022 15:11

Igår var jag ganska nervös för jag skulle till ett möte om vårat arv. Sedan under mötet gick det lugnt till som tur var. Hoppas nu att jag valde rätt för jag kunde välja mellan två alternativ ang arvet. En av mina bröder surnade till när hans bror hade fått pengar till ett husköp. Vaknade i natt och tänkte på mitt val. Kollade tvättider kl 05. Blev stucken av ett stort bi. Helt plötsligt satt den på handen och jag viftade bort den men biet hann sticka. 


Idag känns det rätt bra. Vi har varit och fikat hos en släkting. Handlat kaffebröd. Spelat dataspel. Fikade med saltängsbullar. (Med socker på) Sen åt vi kyckling och potatishalvor med skal på. (Varför skal?!) Det regnar och L tittar på Moto GP. 

Av tjejgrejer - 14 september 2022 16:50

Jo jag var på Ica idag. (Ja, vi är i mataffärer varje dag.....) Såg att de hade salt karamell bollar. Ska köpa dem någon dag. Detta kan ju bli en följetång där jag tipsar om dagens salt karamell godis/kakor/glass. 


Nu har vi blivit pensionärer på riktigt. Äter mycket mera mat och godis än hänger i sovrummet, haha! 


Dagens mat:


Rökt skinka på vitt bröd. (Jo vi är en familj som gillar vitt bröd.)

Kycklingfilé, pomme (Stora fina från Willys) (Billiga också!) och bea - Blå Band, L vill inte ha något annat!

Ostkaka, vispad grädde och drottningsylt. 

Kvällsmat, tjaaa, en macka kanske eller rester av kycklingen. 


Av tjejgrejer - 13 september 2022 14:44

Idag gjorde L husmanskost, alltså en räktoast, haha! Mums! 

 

Av tjejgrejer - 12 september 2022 18:59

Vi åkte till Willys för att handla mat. Där ville jag handla kaffebröd. Blev glad när jag hittade en kaka som det stog salted caramell ovanför. Hemma så gjorde jag kaffe och vi satte oss ner och började smaka på det vi köpt. Hmm, kakan smakade inte alls salt karamell. Nää, det smakade däremot mycket ingefägra som jag bara gillar i små doser. Bara för att salt karamell är en poppis smak behöver de väl inte ljuga på skyltarna!? Willys är annars en bra affär. 

Av tjejgrejer - 11 september 2022 19:53

T ex denna snygga Marc Jacobs väska. I nudefärg och en axelrem som man kan byta. Just nu kostar den ca 3700 kr. Här i Norrköping är dessa väskor populära. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards