Alla inlägg den 23 september 2022

Av tjejgrejer - 23 september 2022 18:51

När jag var till Hemköp idag så köpte jag mat till min musli. Först hittade jag solrosfrön. Kom ihåg att min hamster jag  hade som 14-åring gillade det mycket. Hittade kokkosflarn, de var rätt dyra. Sen släntrade jag förbi fågelmathyllan. Där fanns kokkosflarn billigare, tog en påse. Nu har jag ätit av detta till fil. Solrosfröna var goda. Men kokkosen!! Nej de hade skal på sig och ja de var ju till fåglar. De var svårätna och nu efteråt känns det som man har hårda skal i hela munnen. Dumsnåla jag! Varför köpte jag dem!? Som en pensionär som "äter hundmat"! 

Av tjejgrejer - 23 september 2022 16:08

I mataffärerna går ju priserna upp varje vecka. Var ska det sluta? Det blir mindre och färre varor i matkassen. Men det är nog inte därför jag gått ner i vikt. Är väl den enda kvinna i universum som kan äta kakor varje dag och ändå gå ner i vikt. För några dagar sedan vägde jag 53,5 kg. Är 170 cm lång så ni förstår att jag är smal nu. Har nästan alltid varit smal men vill hellre väga mellan 55 - 57 kg. Sen finns det väl andra saker att bry sig om än sin vikt. 

Av tjejgrejer - 23 september 2022 16:04

Vi har köpt en juice hos en billig affär. Den var konstig för den luktade illa men smakade rätt gott! Sen var jag inne på Stonetags blogg och fick tips om en app som ger rabatter för de steg man går. Det jobbiga med appen var att den skulle ha tillgång till alla uppgifter på mitt googlekonto. Jag nekade, så jag vet inte hur det går med appen nu, haha! 

Av tjejgrejer - 23 september 2022 15:16

Rostad macka med ost.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards