Alla inlägg den 5 september 2022

Av tjejgrejer - 5 september 2022 19:52

Vi har roligt ihop. Vi var rätt exalterade inför markanen i Mirum Center. Som tur var ringde en kompis och sade att den var på en annan dag än vi trodde. Vi hade tur med språrvagnarna och byten och behövde inte vänta så länge när vi bytte på Södertull. Baklucke markanden hade redan börjat när vi äntligen kom dit. det var en trevlig marknad. Välordnad och gott om plats. De flesta hade bord och man kunde betala med swish och kontant. Min kompis skulle titta på varenda greg i varje stånd. Jag började gäspa och smet iväg framåt.


Hittade en så fin fluffig höstväst i vitt konstpäls. Prutade lite och fick 50 kr rabatt på den. Glad i hågen betalade jag 200 i cash. Har försökt få tag i en sådan länge. Det har inte gått här i Norrköping. Den har glansigt silkefoder också. Nöjd med mitt köp. Min kompis tyckte den var fin också. 


   

Min kompis fyndade bl a Nivea skönhets saker till väldigt bra pris. Ca 20 kr burkarna. Sen var jag helt slut och vi tog oss till ett fint kondis. Jag bjöd henne och vi mumsade på en tårtbit och en räkmacka. Sedan gick vi fram och tillbaka och gjorde ärenden. Till slut åkte vi hem. Det surrade i fötterna men vi var så glada över det roliga besöket i gallerian. 


Av tjejgrejer - 5 september 2022 19:46

Min kompis haffade sockerfria och jag hittade en "ny" sort som jag inte testat. Marabous fudge med havssalt. Glad i hågen gick vi hem och började mumsa på chokladen. Jag blev lite besviken. Den smakade mycket sött av fungesmaken men inte så salt. Ska äta upp den men inte köpa den igen. 


 

Bild från Cooperscandy. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards